Wat een ochtend

Damian is vanmorgen met het verkeerde been uit bed gestapt. Wat heeft die een bui zeg. Niks was goed zijn drinken was niet goed zijn boterham niet. zitten staan liggen lopen of kruipen ook niet. Kon gewoon nik goed doen. Heb hem net na een half uur strijd eindelijk in slaap gekregen. Wat kan die gillen zeg.

Nu vroeg ik me af is dit weer een sprong of is hij gewoon aan het uitproberen. Neem aan dat het nog geen pp is want daar is hij te jong voor toch. Als hij aan uitproberen is zal het snel over zijn want we doen het volgens mijn zin en niet die van hem maar toch. Ik ben kapot haha. Hoop dat hij straks wat vrolijker is

Tussen ongeveer week 59,5 en 64,5 zit een sprong. Dus grote kans dat dat het is.

Groetekes, Sje

Haha gezellig dus. Hoop alleen wel dat hij dan niet ook weer stopt met doorslapen want dat doet hij net een week op afgelopen 2 nachten na dan :s

ow heerlijk weer ! voel met je mee meis !
ze kunnen af en toe zo lekker dwars zijn…
inderdaad waarschijnlijk een sprongetje… maar ja geloof me die pp hoeft nie altijd pas met de 2 te beginnen, die van mij is vanaf 16-18 maanden al in de stand, ik ben 2 en zeg nee…
pfffhhhhhhhh … soms zijn ze wat vroeger
en dat gilluh ow ja gruwelijk he, je hoord je eigen trommelvliezen gewoon vibereren in je oor ! ahhhgggrrr

Pippy is geboren 17.07.2009