Wat een nacht!

Hoi meiden,

Even zeuren hoor …moppie slaapt eigenlijk altijd lekker door maar vannacht…ze kwam vanaf 00:00 uur zo’n beetje ieder half uur! Tot een uur of drie. En niet eens huilen, ze lag gewoon te kletsen alsof het dag was. Hebben hier wel een heel kort nachtje gehad. Dit had ik met 11 maanden niet meer verwacht eigenlijk…Herkent iemand dit?
Nu ligt ze ook in bed de hele tijd te kletsen, het lijkt wel alsof ze aan de speed is hihi!

Nu komen haar voortandjes door en lijkt het alsof het een soort sprongetje is misschien?

We hebben haar er één keer uit gehaald voor een slokje en daarna niet meer maar dat maakte niets uit. Uiteindelijk ging ze rond drie uur huilen en toen werd het gelukkig stil…pfff…gaaaap…
liefs,
Wendy

Gewijzigd door - moppiesmama op 01 Oct 2010 09:44:39

Ow, hier ook zo’n nacht, toevallig.
Normaal slaapt Sarah ook door, maar nu kwam ze vanaf 12 uur ineens. Huilend dan, en dan meteen gaan zitten. Eindelijk om 2 uur in slaap gevallen, 5 uur was het weer raak, en daarna heeft ze niet meer geslapen.
Ach ja, gelukkig heb ik vrij vandaag.

Volgens mij krijgt ze een tandje, want ze bijt veel meer en huilt tijdens het eten.
Ook heeft ze hele erge rode billen, alleen geen diarree.

Het wordt ook wel eens tijd, bijna tien maanden en nog tandloos!!!

Dus hier een mede-gaper!!!

Lilypie First Birthday tickers

Hoi,

Wat vervelend dat jullie ukkies zo slecht hebben geslapen. Altijd lastig om een reden te vinden. Tanden?? Een droom?? Een aankomende verkoudheid? Roep het maar.

Ik hoop dat jullie aankomende nacht beter zullen slapen.

Anders straks nog ff een knippertje als je kindje op bed ligt

Liefs

Oh nee arme Baukje! Voelt toch wel prettig gedeelde smart hi hi

Wie weet ligt het aan het tandje, geen idee. Het gekke was dat het gewoon leek alsof het overdag was zoals ze wakker werd. Gewoon kletsen en gillen enzo. Pas toen we haar gewoon lieten liggen kregen we uiteindelijk een huiltje…

Goed idee Pjukje even zelf knorren zometeen, als moppie tenminste even wat langer gaat slapen want vanmorgen was het ook maar een half uurtje…

Rare meiden!!

groetjes,
Wendy

Kan van alles zijn, maar wel vervelend.

Enne, je kan het altijd nog verwachten hoor. Hier is het ook nog steeds af en toe bal 's nachts…ook al is 'ie ‘al’ twee. Maakt niets uit

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Zelf gaan slapen is een goed idee, in theorie…want in de praktijk doe ik het nooit
Sarah slaapt de laatste weken toch maar een uurtje in de middag, en eer ik in slaap ben gevallen mag ik weer op.

Maar, nou heb ik mevrouw om half 1 op bed gegooid, ze zat zo te miepen, die was moe. Nu is het bijna 3 uur en ze slaapt nog.
Ja, dat weet je ook niet van te voren.
Ik heb vandaag een extra vrije dag, en gister al een waslijst aan schoonmaak klusjes gemaakt, dus die moet ik doen vandaag.

Grrrrr, baby’s!! Die denken ook alleen maar aan zichzelf.

Hoi M,
Zeg dat maar niet tegen mijn man die zei vanmorgen nl. dat een tweede misschien wel erg zwaar gaat worden…

En Baukje dat is balen, ik heb net toch een uurtje kunnen slapen. Meestal ben je daarna alleen maar moeier maar ach…bah klusjes? Ik heb wel stofgezogen maar verder? Pfff…

Knuffel en ik duim dat we lekker kunnen slapen vannacht! Ik hoop dat we niet aan elkaar hoeven te denken…
groetjes,
Wendy

Ik zeg niets

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hoi meiden,

Nou een hele rommelige avond en vannacht tussen 03;00 en 04:00 uur wakker maar daarna gelukkig pas om 07:30 uur. En wat zien we vanmorgen?? Ze kruipt! Niet meer buikschuiven maar echt op handjes en knietjes! Trots!!
Zou dat het zijn geweest? Ik hoop het hihi!
Hoe was jouw nacht Baukje?
groetjes,
Wendy

Hey, wat leuk!!!
Zo in ene??

Sarah had dat in de eerste maanden heel erg. Maar dan andersom. Dan sliep ze ineens twee dagen erg veel, en daarna kon ze weer wat nieuws.

Vannacht heeft ze goed geslapen. Gelukkig!!

Hoi Baukje,

Nou ze deed het soms een of twee pasjes maar nu kruipt ze lange afstanden. Behalve als ze haast heeft dan gaat ze nog op haar buikje, ha ha!

Goh dat is lekker zeg als ze wat langer slapen. Hier dus andersom. Alsof dat lijfje het veel te druk heeft om te slapen.

Ik hoop nu ook weer op een hele nacht slapen, wat kun je snel verwend raken he?
groetjes,
Wendy

Nou, ik heb ook een spectaculaire nacht gehad!

Eerst werd dochterlief van 2 jaar wakker om half 12, bij mij in bed gehaald want manlief was niet thuis en ik wilde niet dat zoon wakker zou worden van haar geschreeuw.

Viel om 1 uur in slaap en toen werden dochter en ik om kwart over één wakker van manlief die klotezat binnen thuis kwam… Hele boel onder gekotst!

Dochter en ik vielen om half 3 weer in slaap en toen om kwart over 3 werd onze pas doorslapende zoon wakker voor een fles…

Half 4 sliep ik weer en om half 7 was dochter weer springlevend! Wat een drama…

Jee Madelon jij wint hoor!

Je man heeft je wel lekker verwend met uitslapen enzo hoop ik?
Mannen!

nou ik denk dat manlief een kater had of niet… ??

22-12-2009 colin geboren