Tjeee zeg, 3,5 uurtjes hebben Arno en ik vannacht geslapen…
Wij gingen rond 11en naar bed, en rond half 1 werd Demi wakker, en zette het op een huilen, dus wij dachten dat ze gedroomt had, niks was goed, wilde niet drinken, geen flesje niks, alleen maar huilen en bij mama of papa liggen, heel zielig…
Nou tjee ze bleef maar huilen, steeds viel ze even in slaap, maar als we maar een kleine beweging maakte was ze weer wakker, Ik had haar nog even de borst gegeven, en daar dronk ze wel aan, best gretig, dus wij dachten, ze heeft honger, maar na 5 minuten begon ze weer te huilen en wilde ook de borst niet meer, nou na een uurtje zo gezeten te hebben met haar, inmiddels waren we allebei klaar wakker, ineens begon ze weer te huilen, en spuugde dus heel ons bed onder, echt 2 grote golven, ik schrok ervan, zo heeft ze nog nooit gespuugd, dus heel ons bed nog verschoond, alles zat onder, het dekbedovertrek, Demi’s slaapzak, mijn pyama…
O echt zielig hoor, ik was gewoon beroerd omdat mijn meisje zo zielig was, gerem.
Nou daarna maar even met haar naar beneden, want ze bleef maar jengelen.
Nou daar viel ze uiteindelijk bij ons op de bank in slaap, maar jengelde wel steeds, nou nog even schone pamper aan, en temperaturen, nou bleek ze had koorts, dus gelijk zetpilletje zetten, eten wilde ze niet, dus in bedje gelegd, heeft ze daar nog even gejengeld, maar sliep uiteindelijk om 4 uur wel, maar wel steeds tussendoor jengelen, dus je snapt wel dat wij nu behoorlijk uitgeslapen zijn, niet dus!
Half 7 was ze al weer wakker, pffff dan is opstaan erg moeilijk, en Arno moest gaan wrken, gerem, heb maar een sterkte bak koffie voor hem gezet voor hij weg ging.
Nu heeft ze wel weer gegeten, 110 cc niet veel maar het is wat, beter iets dan niets, nu hopen dat het erin blijft.
Ze heeft nog steeds koorts, maar is nu toch een beetje aan het spelen in de box.
Nou dit was het nahtje wel dus!!
Een slaapgebrekkige Nathalie die je bijna op kunt vegen…
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi