Wat een mooi wonder in mijn buik!

Nou vandaag mochten we dan voor een eerste echo gaan. Dat blijft toch spannend. Alles was in orde, hij (zij) is ongeveer 7,5 cm groot en alles zat erop en eraan.( en geen twee dus ) En als je dan ziet hoe het al zo ronddartelt in je buik, terwijl je er nog niks van merkt, besef je weer wat voor een ongelooflijk wonder dat het is. Helaas zijn de foto`s erg vaag. Het is dat we alles zelf op het scherm hebben gezien, maar anders zouden ook wij er niks van kunnen maken. Evianne was in de auto in slaap gevallen en met geen tien paarden wakker te krijgen. Dus hoefde ik gelukkig niet te lachen om die maffe snuitjes van dr. We konden alles lekker rustig bekijken. Wat zijn we weer enorm trots nu, heerlijk om de baby weer effe geien te hebben en te weten dat alles oke is !

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Wat fijn dat alles er goed uitzag!
Leuk joh!

Wanneer mag je eigenlijk voor de tweede echo…want je mocht toch NOG een keer? (of ben ik ff de weg kwijt?)

In ieder geval fijn dat het zo goed gaat en ja, het is en blijft gewoon een enorm wonder!

Groetjes, mamma van Stephan

Rond 20 weken mag ik nog een keertje een echo laten maken. Dat is dan in het ziekenhuis. Waarschijnlijk zijn de foto`s dan ook beter denk ik dus kan ik ze dan wel inscannen. Hahaha want aan deze sterrenhemmel kun je niet zo veel zien nog.

Oooh gaaf!!!
Met 20 weken is het heel leuk om je kindje te zien! (ja, oké, NU natuurlijk ook! )
Maar dan zie je echt zoveel meer en beter!
Zoals je weet hebben wij een echo gehad met 21,5 week en die was gewoon heel duidelijk.

Nou, nog even geduld hebben, maar voor je het weet is het zover! (zeker met die feestdagen ertussen, vliegt de tijd! )

Groetjes, mamma van Stephan

Zoiets blijft prachtig om te zien. Ik lag gisteren met Wendy (bijna een half jaar) op mijn buik en dacht wat een wonder dat jij van zo klein in mijn buik bent uitgegroeid tot wie je nu bent (een heerlijke tevreden giechel meid, die geregeld op haar buik draait, maar zich dan afvraagd hoe ze weer terugkan). Bij mijn eerste (en enige) echo kon ik pas echt weer geloven dat ik zwanger was (ik had namelijk verder nergens "last"van).

Groetjes,

Marijke, mama van Bas en Wendy

Ja wonderlijk he, een echt mensje al. Bij Evianne was ik haast niet ziek en nu toch echt wel. Wel de ene dag meer dan de andere. Misselijk en diarree en zo. Nou ja het scheelt dat we gisteren weer hebben gezien waarvoor het nodig is.

fijn zeg, en ja: mooi hoor, en heel byzonder!

aan het eind van mijn zwangerschap werden er dagelijks echo’s gemaakt. toch bleef dat iedere keer byzonder, als ik had gehoord dat alles goed was ontspande ik, en keek ik toch iedere keer genietend naar de beelden. net of ze er al echt was.

en ja: als je zo’n eerste echo hebt gehad ben je echt officieel zwanger he

Leuk hoor dat je je kindje hebt gezien. Is toch altijd weer een geruststelling vind ik.
Geniet er maar lekker van, voor je het weet is het weer voorbij.
Gaat zo snel bij een 2de.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

hee leuk zeg dat je het heb kunnen zien

vond dat altijd het leukste van de zwangerschappen de echo’s

Heerlijk dat je dat kleine wondertje in je buik hebt kunnen zien! Dat zijn altijd de meest geruststellende momenten in je zwangerschap: een echo zien of een hartje horen.

Wanneer ben je volgens de echo uitgerekend en verschilt dat van de cyclusberekening?

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003