Wat een heerlijk weertje!


#1

Wat een super lekker weer vandaag!!! En ik was ook nog eens vrij.
Heerlijk met mn mannetje de tuin in, in de zandbak, dollen op het gras en het badje erbij, Jasper pret voor 10 dus mama ook!
Geeft in elk geval weer leuke kiekjes…

Hoop dat jullie vandaag netzo hebben genoten!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#2

leuke foto’s!!
Vooral die laatste in het badje, echt een super schattig ventje!!

Ja wij hebben ook heerlijk genoten vandaag, badje opgezet en meneer heeft zich ontzettend vermaak,t samen met papa en mama bootje spelen, dat het stormt in het badje, en daar lag meneer weer in een deuk!! Heerlijk zulke dagen, mochten we best meer van hebben , maar het zit er na donderdag niet meer in. Wat dat betrfet echt een kul zomer, vergeleken met voorgaande jaren.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers


#3

Wat een leuke foto’s, hij lijkt altijd zo vrolijk!

Papa en Erik hebben zich samen ook goed vermaakt, ook vooral in het badje gespeeld. Ik was met een vriendin naar een welness-centrum, heb ook heerlijk gerelaxed en in het zonnetje gelegen

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#4

Blij dat we er gisteren zo heerlijk van hebben genoten, maar bah, wat een verschil met vandaag!!!
Regen regen regen, zojuist een fikse onweersklap, denk dat het hier dichtbij is ingeslagen. Schrok me een hoedje…

Heb nog geen weersberichten gezien maar hoop toch echt dat het van het weekeind weer iets beter gaat worden. Jasper is zo gek op buiten spelen dat hele dagen binnen met de regen niet zo’n pretje zijn. Maar idd Jasper is een heel vrolijk mannetje dus heb altijd mn zonnetje in huis!

@Woezel; storm in het badje…heel herkenbaar. Wat heerlijk he dat ze van zoiets simpels zo enorm kunnen genieten!!!

@Mriek; heerlijk zo’n dagje wellness, knap je echt helemaal van op. Ik realiseer me dat dat voor mij alweer veel te lang geleden is, dus je hebt me op een idee gebracht!

Mooie spreuken Mriek en Bakmama!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#5

Schattig!! Kunt zien dat jullie die dag genoten hebben grtjs x

Lilypie Second Birthday tickers