hoi hoi allemaal,
wat is het vandaag een zware dag geweest nou ja vanaf maandag eigenlijk al.
Maandag avond kreeg ik kiespijn, en echt heel erg (nog nooit zo veel pijn gehad dacht ik toen) NOu dinsdag ochtend pijn weg had maar 3 uurtjes geslapen sliep die nacht pas half 5.
Dinsdag middag was het terug ik bel de tandarts en vertel dat het echt niet gaat. Zeggen ze sorry vandaag kan je morgen komen:S.Nou dat maar gedaan dinsdag nacht weer zo erg weer rind 5 uur pas in slaap gevallen en moest er gewoon op tijd uit. Nou kies getrokken vanmidaag bij mijn tandarts dan denk je wel het is wel over. Maar toen de verdoving was uitgwerktbegon precies dezelfde pijn weer. Nou dan nog maar een extra paracetemollentje. Hielp niks nou om 7 uur maar de dienstdoende tandarts gebelt. Ja neem maar 2 paracetemollen in, en als het dan nog niet weg is bel je om 8 uur maar. Nou ik gedaan en acht uur nog zo veel pijn en eigenlijk nog erger als die dagen ervoor wist niet dat dat kon.
Ik weer gebeld en die zei kom maar langs, ik daar aangekomen hij beetje gekeken iknatuurlijk veel pijn zegt ie nou ;aten we die kies die ervoor zit die vulling er eens uithalen want dacht dat er een basrt in zat. Niks te zien geen ontsteking niks:S. Nou nu heb ik dus een noodvulling ebn nu is het maar weer afwachten… Heb wel extra sterkle paractemol gekregen voor als het vanacht weer begint.
zo dat was me het dagje wel…
Liefs en dikke kus brenda en charissa