Wat een dag

hoi hoi allemaal,
wat is het vandaag een zware dag geweest nou ja vanaf maandag eigenlijk al.
Maandag avond kreeg ik kiespijn, en echt heel erg (nog nooit zo veel pijn gehad dacht ik toen) NOu dinsdag ochtend pijn weg had maar 3 uurtjes geslapen sliep die nacht pas half 5.
Dinsdag middag was het terug ik bel de tandarts en vertel dat het echt niet gaat. Zeggen ze sorry vandaag kan je morgen komen:S.Nou dat maar gedaan dinsdag nacht weer zo erg weer rind 5 uur pas in slaap gevallen en moest er gewoon op tijd uit. Nou kies getrokken vanmidaag bij mijn tandarts dan denk je wel het is wel over. Maar toen de verdoving was uitgwerktbegon precies dezelfde pijn weer. Nou dan nog maar een extra paracetemollentje. Hielp niks nou om 7 uur maar de dienstdoende tandarts gebelt. Ja neem maar 2 paracetemollen in, en als het dan nog niet weg is bel je om 8 uur maar. Nou ik gedaan en acht uur nog zo veel pijn en eigenlijk nog erger als die dagen ervoor wist niet dat dat kon.
Ik weer gebeld en die zei kom maar langs, ik daar aangekomen hij beetje gekeken iknatuurlijk veel pijn zegt ie nou ;aten we die kies die ervoor zit die vulling er eens uithalen want dacht dat er een basrt in zat. Niks te zien geen ontsteking niks:S. Nou nu heb ik dus een noodvulling ebn nu is het maar weer afwachten… Heb wel extra sterkle paractemol gekregen voor als het vanacht weer begint.
zo dat was me het dagje wel…

Liefs en dikke kus brenda en charissa

bah, kiespijn lijkt me idd super vervelend. Heb het zelf nooit gehad… Hopelijk wordt het minder en kan je weer lekker slapen! Ging het vannacht goed?

van twaalf tot 3 aan een stuk doorgeslapen. Daar na werdt ik weer steeds wakker heb toch maar weer een pijnstiller genomen. Nu begint het eindelijk een beetje te werken en hoop dta het nu over gaat.

Fijn dat je wat heb kunnen slapen. Hoop dat snel de pijn wegtrekt.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

het gaat al wat beter De ergste pijn wordt weggenomen door de pijnstillers.
Moet nog wel trug om een nieuwe vulling te zetten heb nu een noodvulling maar dat doe ik volgende week even eerst herstellen.

Ik heb echt een hekel aan tandpijn… Dat is nou echt het soort pijn waarvan ik durf te zeggen dat ik liever beval… (ik heb ook een hekel aan de tandarts trouwens, tenminste, het boren dan)

In ieder geval veel beterschap en ik hoop dat de pijn buiten de pijnstillers om snel weg is…

ja dat heb ik gister ook een aantal keer gezegt laat me dna nog maar een bevalling doen hoop idd dat ik snel van die pijn af ben:D

Beterschap! Heel vervelend pijn aan je kiezen of tanden. Die kunnen zo zeurderig zijn! Heb het af en toe gehad, maar lang zo erg niet als jij nu beschrijft!

Ikzelf heb nu trommelvliesontsteking, ook niet echt leuk! Veel pijn en haast niet slapen van de pijn.

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

oh dat is ook verevelend ja, ik had vandaag een pijnstiller overgeslagen maar de pijn kwam onmiddelijk terug du nog even wacht.

Ik ken het gevoel. Had zaterdag ook een pcm minder genomen, nou na een tijdje wist ik niet hoe snel ik de ander in moest nemen!! Ik dacht dat het wel kon, niet dus!

Maar ik denk maar zo, liever ik dan Anna. Als die zoveel pijn zou hebben. Ze zou niet meer slapen en papa en mama van slag… nee dn liever ikzelf!

Maar hoe gaat het nu met je kiezen? Heb je een beetje minder last? Wat zei de tandarts? Ik heb er zelf niet zoveel verstand van en ga liever naar de ha dan naar de tandarts!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Het gaat vandaag goed, af en toe nog pijn maar dat zal nog even blijvn. Ik moet nu alleen nog om een vulling te laten zetten want heb nu een noodvulling. Als die eruit valt komt de pijn terug dus ga vandaag bellen voor een afspraak.