Wat een begin van 2011

Wij zijn het nieuwe jaar fijn in gegaan zeg… Niet dus…
Danny had al een paar weken last van een pijnlijke plek rechts onder zijn navel… Onze eigen huisarts wist zonder te voelen te vertellen dat hij een kleine maagzweer had en gaf daar tabletjes voor, en die hielpen niet… Afgelopen zondag liep hij krom van de pijn en ging hij naar de HP, die hem wisten te vertellen dat hij last had van een flinke verstopping, hij kreeg laxeerspul mee, en ook dit hielp niet, want met de ontlasting was weinig mis.
Dinsdag maar weer naar de huisarts, want hij zag het niet meer zitten, en ditmaal was er een vervanger. Hij stuurde hem door naar het ziekenhuis, want misschien was het wel de blinde darm… Na bloedafname en gespekken wees alles daar inderdaat op, maar op de echo was geen blinde darm te vinden! Hij moest de volgende ochtend bloed prikken en als de ontstekingswaarden dan verder omhoog waren gegaan zou hij opgenomen worden. Danny was echter doodsbang dat ons oud&nieuw feestje niet door kon gaan, en nam braaf die avond en nacht ontstekingsremmende ibuprophen in, met resultaat want de toestand was gelijk gebleven. Hij mocht gewoon naar huis en moest zich melden als hij koorts kreeg.
En die kreeg hij, gisteravond! Pcm liet de koorts niet zakken en hij voelde zich met de minuut beroerder worden… Hij heeft het tot 12 uur uit kunnen zitten, en toen heeft de overbuurvrouw hem bij de eerste hulp afgezet! Ik zat intussen met twee logerende kinderen en Joey en Jessey thuis, te wachten en te wachten… Om 7 uur smorgens belde hij dat hij werd opgenomen, maar dat ze nog steeds niks van een blinde darm hebben kunnen vinden met een echo. Hij werd vandaag verder onderzocht. Ze hebben niks kunnen vinden, maar zijn ‘‘voor de zekerheid’’ om 4 uur vanmiddag zijn blinde darm maar gaan verwijderen, en die was toch wel enorm ontstoken!
Pfff wat een dag zeg, en wat een nacht… Alles is gelukkig goed gegaan, hij moet alleen 4 dagen blijven, dus ik sta er even min of meer alleen voor met 2 kids… Misschien heb ik iets te hard geroepen dat 2011 ONS jaar zou worden! 2010 hadden we ook al zo’n soort ziekenhuis-abonnement… zucht…

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Jeetje dat is zeker een heftig begin. Pff 4 dagen ziekenhuis is niet niks en jij die er dan alleen voor staat met 2 kids. Nooit leuk, maar al helemaal niet tijdens de jaarwisseling. Gelukkig duurt 2011 nog heeeeel lang en hoop ik dat het alsnog jullie jaar gaat worden. Heel veel sterkte en ik hoop dat het daadwerkelijk de blinde darm van Danny was en dat hij daarna weer helemaal is opgeknapt.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Allemachtig, dat is zeker heftig. Wat naar dat hij zo lang in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat het inderdaad z’n blinde darm was en dat hij straks weer helemaal opgeknapt is!

Groetjes,
M

Jeetje wat een verhaal!!! Gelukkig is het toch nog goed gekomen… Nu maar wachten tot je man weer beter is!!! Wat ik wel raar vind… onder je navel zit je maag helemaal niet!!! Waarom zegt de huisarts dan dat het een maagzweer is??? Je maag zit boven je navel… rare arts zeg…

Tjonge wat een start van het nieuwe jaar inderdaad! Fijn dat het uiteindelijk allemaal goedgekomen is maar het is een heel geregel en gedoe. Alle beterschap voor Danny en alle sterkte voor jullie viertjes.

Groetekes, Sje

He gatsie wat een lekker begin NOT. Nu hopen dat ie snel opgeknapt is en dat dit het enige ziekenhuis verhaal was voor 2011.

Groetjes,

Michèle

Nou, dat is een jaarwisseling die jullie niet gauw zullen vergeten…
Ontzettend balen!

Heel veel beterschap voor Danny en jij heel veel succes met de kids!

Misschien een voordeel: hij kan wel de rest van het jaar gratis naar doktoren en zo ( hopelijk niet nodig naturlijk!), want je eigen risico heeft hij er al uit!

Sterkte!

Jee indd een rotbegin zeg Maar je kunt ook denken dit waren de laatste weeen van 2010, want toen was het begonnen
Beterschap met je man!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Bedankt voor jullie reacties! En das een goeie ja, dit hoort gewoon bnog bij 2010! haha, en drie maal is scheepsrecht, Danny is nu ook voor de 3e keer geopereerd in een jaar tijd! Ik heb ook de nodige opnames gehad, ik ben de tel kwijt, dus laat het nu maar eens ophouden!
Als alles goed blijft gaan mag hij morgenmiddag naar huis. Hij heeft er nog best last van, maar het zijn vooral de darmen die nu weer in de goede positie moeten gaan liggen, en dat geeft het gevoel alsof je naar de wc moet alleen is het niet zo. Zijn blinde darm lach namelijk achter andere darmen, ipv er voor, hij heeft daardoor ook een langere snee want eerst moesten de darmen er ‘‘uitgelegd’’ worden om de blinde darm te zoeken, haha!
Maarja, ik zal blij zijn dat hij weer terug is, zo raar om 's avonds alleen naar bed te gaan!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

He wat vervelend zeg! Zo hoop je idd geen oud&nieuw te vieren…
Gelukkig is er uiteindelijk een dokter zo adequaat geweest om hem op te nemen en te opereren. Kan nog best gevaarlijk zijn zo’n blindedarmontsteking!
Voor jou en de kids sterkte en beterschap voor Danny, hopelijk mag ie gauw naar huis!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Wow… slecht begin! Toch hoop ik dat het jullie jaar nog is 2011… want hij duurt nog lang genoeg. Denk aan jullie…

Nou hopelijk voor jullie waren dat de laatste naweeen van 2010. En knapt je man snel op. Zodat jullie de verjaardag van de kleine toch een beetje (rustig) kunnen vieren.

Succes met alles

Danielle is geboren op 7-1-2010

tjeee verdorie meis ik lees het nu pas!
wat ontzettend naar voor danny! hoe is het nu met hem? en hoe is het met jou gegaan als alleen staande mama voor een paar dagen? lijkt me moeilijk! ook al ist maar voor 'n paar dagen…
beterschap met Danny… is echt goed sh*t… als ik dat zo mag uitdrukken
ik moest trouwens wel lachen om je laatste zin… fijn dat je nog de humor hebt weten te behouden