Wat drinken jullie kindjes?

Melk, thee, roosvicee, appelsap en sinaasappelsap.

Water wil ze echtechtecht niet hebben

Groetjes van Sascha en Senne

Hier lust er ook eentje water, …
En verders uuhm… Karnemelk bij het brood. Daarnaast roosvicee/Carvan cevitam, en sap uit een pak. Ik moet zeggen vindt die 50-50 roosvicee ook niet zo hoor, vindt die zuivere roosvicee uit een pak lekkerder. Jony overigens ook

Tim drinkt bij zijn ontbijt en tussen de middag bij zijn boterhammen een beker melk. Verder tussendoor alleen water en diksap. Hij lust wel dubbelfris enzo hoor, maar hij vind de diksap nog zo lekker. Dat ik het onzin vind om nu al allerlei andere zoete drankjes te geven. Op de creche weet ik dat hij wel limonade krijgt. Als we in een restaurant zijn of op een terras zitten krijgt hij appelsap, maar thuis nooit. En ik heb pakjes whikey liggen die hij krijgt als we onderweg zijn en na het zwemmen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

@Rainbow
Van diksap kan Eva aan de diaree komen. Marijn had daar ook last van dus vanaf toen geen diksap meer.

Hier drinken ze melk, rovicee, ranja, thee, vruchtensapjes en wat er voorgeschoteld wordt. Water is niet echt een favoriet.
Yoki krijgt Marijn alleen in het weekend af en toe verwennen mag best.

quote:
niks mis mee of je moet een heel oud huis hebben waar de leidingen nog van lood zijn, da's wel gevaarlijk dan kan je beter pakken water halen, anders ist geen probleem hoor

Een huis van een half jaar oud dus moet goed zijn

Wel zei men op het cb dat het misschien voor Levi wel beter is om af te koken omdat hij last van de poeperij heeft. Maar ik wil hem eigenlijk gewoon zo laten … wel zo makkelijk overal…

@Liske, geen idee? Het valt me op dat ze best vaak diaree heeft (ze poept dan niet vaak, maar wel dun) en ik denk dat het toch iets met diksap van doen heeft? Maar 100% zeker weten doe ik dat niet. Maar omdat Marijn het ook heeft, ga ik toch eens proberen wat anders te geven.

Trouwens…ik had Wickey gekocht voor Eva’s verjaardag. Ze vond het heel smerig, veel te zoet. Toen proefde ik het zelf en inderdaad…wat een ontzettend zoet spul. Er zit behoorlijk wat suiker in zag ik, wat op zich niet erg is, maar ik vond het ook zo wee smaken. Wij hadden appel en multifruit-smaak. Eva houdt wel van suiker in de zin van koekjes, die ze heus wel krijgt, maar ze vindt zoet drinken duidelijk niet zo. Ik hou het even op thee, water, melk en misschien dan wat heel erg aangelengd Caravan.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Mijn kleine meid drinkt siroop, multivitiminesap, yogie met water. eigelijk vanalles wel wat er in de koelkast staat. maar melk of water gaat bij haar niet in dat weigert ze. Ze had vroeger ook van die kleder poep broek dat tussen uit kwam maar dat is naderhand voorbij gegaan nu is het net zo’n hondenspeeltje zo’n kong

En die dranken zijn nooit echt wat er voor opstaat het is van bv. 1% perzik en wat water en de rest het meeste appelsap.
Wel grappig wat voor verschillende dingen er worden gegeven.

Groetjes

Thuis is het diksap (kruidvat merk) en yoki (bij het eten). Water drinkt ie als ie enorme dorst heeft. Hebben pakjes wicky voor als we weg gaan (of hij krijgt diksap in zo’n mepal beker mee).

Bij anderen drinkt hij ook roosvicee (aanmaak) of carvan. En als ik een pakje dubbelfris heb, moet hij die persé ook natuurlijk

Op een terrasje iets anders drinken wil hij niet. Het is of zijn eigen drinken of het is niets. Ach, lekker goedkoop om het zelf mee te nemen (beetje van: wat de boer niet kent…)

Volgens mij ben ik ook wat vergeten…Aaron krijgt iedere ochtend bij zijn boterham een flesje jogi…vind ie heel lekker is zo op.

Gr, danielle

Sochtends en savonds krijgt Noah melk, en overdag drinkt hij water/icethee/ranja/multivitamine/roosvice en af en toe yogi.
Ligt er maar net aan wat ie wil…

Liefs, Melanie