Wat dragen jullie kindjes 's nachts nu?

@mriek: wij hebben ook nog rompers liggen hoor met het idee van: als het straks
-10 vriest zit dat lekker warm om hem heen!

Overdag en snachts nu heeft ie stoere boxers aan en hij vind zichzelf nu daarmee ook een grote jongen.
Ach ja…als ze maar iets aan hebben is het altijd goed toch?

Gr, Danielle

Tuurlijk, ieder z’n ding!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ruben slaap in rompertje met korte mouw, piama en dikke slaapzak zonder mouw…hier staat kchel wel iets aan…anders is het (voor mijn gevoel) eem beetje te fris…het is nu met kachel aan 16- 18 graden op zijn kamertje…

ik lees dat de meesten de kachel niet aan hebben…is dat beter om 1 of andere reden?

groetjes karin

karin

@karin: door de kachel krijg je droge lucht, en het is beter als de lucht iets vochtiger is dus ik zou overdag ook met deze kou even het raam op een klein kiertje zetten, even luchten,. Bij ons is het nu wel eens 14 graden! Maar als ik het raam dicht heb gedaan en Joaquin heb omgekleed gaat de temperatuur best snel omhoog (denk door onze lichaamswarmte) en meestal is het dan 17 graden als hij er eenmaal in ligt groetjes Ghislaine.

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb de hele dag het raam op de kiepstand staan en dan is het savonds (nu) 12-13 graden en ligt hij onder een extra fleecedeken.
Hij heeft het smorgens lekker warm!

Gr, Danielle

Ik heb de kachel bij Senne wel aan anders is het maar 12 graden 's nachts.
Ik probeer het zo vochtig mogelijk te houden door bakjes water op de radiator te zetten en voordat ze gaat slapen een bak met kokend water op de grond.

Als ze 's ochtends wakker wordt zet ik 1 raam op een kier en mijn slaapkamerraam helemaal open. Als ze dan naar bed gaat rond 11 uur gaat alles weer dicht…

Ze sliep vannacht in een romper met lange mouwm flanellen pyjama, slaapzak (Jollein, zijn dat 4-seizoenen slaapzakken?) en een deken dubbel in een slaapzak

Groetjes van Sascha en Senne

als ruben niet in bed ligt zet ik altijd zijn raam open…vink zelf ook lekker maar 'snachts is het bij hem ook 12 graden en word hij geregeld wakker vandar dak de kachel iets aan heb gedaan…de kamers lekker luchten doe ik eigenlijk altijd…heerlijk die vorstlucht er ff door!!

groetjes karin

karin

eventjes voor een deel off topic, want blijven jullie kindjes wel onder de dekens/lakens/dekbed liggen? Ik vind bo elke keer aan het hoofdeinde en de bewuste deken/dekbed onder in, waardoor ik al geen dekbed gebruik , want dan moet hij een zomerslaapzak aan, en dat is veels te koud!!!
Hoe lossen jullie dat op?

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers