ow ja maar ik heb wel een hele bak met pippi langkous dvd’s ! maar wil het eigenlijk ook niet mega aantrekkelijk maken , dat vroeg naar beneden gaan, misschien snapt ze de hint dan hahaha
Pippy is geboren 17.07.2009
ow ja maar ik heb wel een hele bak met pippi langkous dvd’s ! maar wil het eigenlijk ook niet mega aantrekkelijk maken , dat vroeg naar beneden gaan, misschien snapt ze de hint dan hahaha
Mama snoekie, hoe laat gaan de kleintjes s’avonds slapen dan als ze zo laat s’morgens wakker worden, ben benieuwd.
Dion ik ook altijd een vroege vogel van baby af aan, ik vind het echt VRESELIJK!!! het aller vervelendste aan het moeder zijn.
Ik ben een avondmens en slaap graag uit en ik moet me nu elke avond weer dwingen om te gaan slapen anders raak ik oververmoeid als ik te weinig slaap heb.
Maar wat doen wij s’morgens, Dion komt meestal eerst even bij mij in bed en dan zet ik de tv aan, na half uurtje gaan we in pyama naar beneden en gaan we ontbijten en dan spelen en ik rommel een beetje in de kamer.
Vanmorgen zat Dion te kleuren en ik was foto’s aan het inlijsten vorig weekend was ik om 7 uur al met Dion appeltaart aan het maken … dat kon ik me 3 jaar geleden toch niet inbeelden zeg hahahahaah
Nou vanmorgen besloot die feestneus om 5.15 uur al om haar mama te roepen, ik denk ja doeg!!!
dus ik heb haar gewoon laten roepen , na 10 minuten was het stil en is ze met haar knuffels gaan spelen… om 07.00 uur ging heb ik me aangekleed en ben naar beneden gegaan (normaal hoef ik maar een teen uit bed te steken en het is al mama… maar nu snurkte ze door… ) jammer genoeg moest ik haar nu dus om 7.15 wakker maken omdat ik haar klaar moest maken voor het kdv ! (snapte ze het eindelijk, MOET ze uit bed, ook erg verwarrend natuurlijk )
zucht 5.15 uur is vroeg hoor! Ik merk ook weleens dat Fabienne uitslaapt op dagen dat ze juist op tijd moet opstaan, is weliswaar zelden maar dan denk ik … doe dit toch eens op zondag AUB
Misschien toch om 22 uur naar bed voor een uitgeslapen, energiek resultaat?
Al blijft vroeg opstaan, heeeeeeel zwaar!
nah eigenlijk ga ik nooit echt laat naar bed, want dan word het helemaal helldag de volgende dag…dus daar heb ik me al bij neergelegt… en vroeg opstaan vind ik nog niet zo heel erg, ik heb echt moeite met ’ wakker gemaakt worden’ en of dat nu door me vent is, of door een boor, of door een vogel… of een snoezigpeutertje, ik word dr echt boos om ! … (stom maar waar , mijn moeder zegt dat dat altijd al zo geweest is … dus blijkbaar mijn natuur hahahaha)
euhh ja eerst altijd dikke 2 uur sinds de vakantie, een uurtje of anderhalf… zeg maar,
maar ze was ook wel een beetje ziekkies deze week, want ze had koorts, en mega racekakkies…want ik denk dat ze kiesje krijgt…
hahaa ja da maakt hier barweinig uit …
want in landal lag ze veeeeuuul later in bed dan normaal … maar da scheelde nie veul smorgens gewoon half 7
jammer jammer