Moet eerlijk zeggen dat wij blij zijn als we een keer een ‘saai’ weekend hebben. De afgelopen weken tm eind meizitten we elk weekend vol. Mn ouderlijk gezinnetje zijn allemaal uit onze regio vertrokken, dus qua verjaardagen, dat is voor ons gewoon een dagje weg. Nora slaapt dan in de auto en dat gaat best. Verder doen wij als de mogelijkheid er is, allebei 1 dag uitslapen in het weekend, Als het niet mijn uitslaapochtend is, ga ik vaak even door de duinen wandelen of via de duinen naar het dorp om wat boodschapjes te doen. Soms ook heerlijk lui samen in huis hangen en een bumbapuzzeltje doen of lekker dansen.
Ik rijd ook paard en mn man gaat soms mee met Nora en de wagen en dan is het een soort kinderboerderij de luxe. Komend weekend is het zaterdag shoppen in Arnhem voor een mooie feestjurk. Nora gaat dan gewoon mee (beide oma’s zijn er dan, dus feest gegarandeerd!) en zondag naar Geldermalsen want mn nichtje wordt 2. We zijn dus op stap, maar met de kleine meid.
Als we niets gepland hebben gaan we inderdaad wel eens naar de dierentuin. Ook zoeken we in de buurt weleens een leuk recreatiegebied op dat we niet kennen. gaan we een stukje wandelen en dan een kopje thee / appelsap drinken. Zeker nu het weer beter wordt, een leuke optie! Vaak is er ook wel een speeltuin ofzo bij.
Daarnaast hebben wij de luxe van het strand op loopafstand, dus lekker schepjes bestuderen en ondertussen uitwaaien. Kost niets, erg leuk, ook voor papa en mama!
Het zijn misschien een beetje knullige dingen, maar je bent dan tenminste lekker met het gezinnetje, zonder dat je heel de dag thuis zit.
Boodschappen doen wij meestal doordeweeks. Op woensdag is mn schoonmoeder er voor Noor en wij doen dan snel na het werk boodschappen voor heel de week.
Liefs