ik werk als verzorgde is verzorging tehuis en man man is kraanmachinist .
groetjes marielle mama van tanja
ik werk als verzorgde is verzorging tehuis en man man is kraanmachinist .
groetjes marielle mama van tanja
Hoi,
Ik werk op de debiteurenafdeling van een middel groot bedrijf samen met 4 andere partime moeders en bij ons op de afdeling zit ook nog een paar administatief medewerkers en logistiek binnendienst. Mijn man werk als manager op de ict afdeling van een klein internationaal bedrijf.
Ik werk 20 uur mijn man varierend van 40 tot 50 uur in de week.
groetjes
lon106
Voor 27 ur per week werk ik als Toezixhthouder/handhaver Milieu en APV… een hele mond vol, maar erg leuk werk met veel afwisseling.
Mijn man is technisch medewerker bij een groot evenementen centrum in de buurt en daar gaan ze uitbreiden met een hotel die uiteindelijk wel 300(!) kaers gaat ellen! Nu werkt hij al vaak over (en met plezier) maar dat wordt wel druk de komende tijd!
Anna gaat maandag naar oma, dinsdag is kdv ,woensdag en donderdag ben ik thuis en vrijdag is het pappadag!! Prima geregeld dus!
Grappig om te lezen wat iedereen doet.
Ik werk 3 dagen per week als Commercieel Medewerkster bij een IT detacheringbureau. Mijn man is Operationeel Manager en werkt 40 uur per week.
Tim gaat op maandag naar mijn ouders en op dinsdag en woensdag naar de creche.
Groetjes,
Sandra
ik ben nu huismoeder maar wil in de toekomst een internet bedrijfje beginnen
mijn vriend werkt in een eetcafee en werkt er 7 dagen per week van 12 uur smiddags tot 2 uur snachts .
dus das wat wij doen
gr de mama van leyla
veronique daniels
Jeetje 7 dagen per week. Hoe houd ie het vol. Ik ben soms al gaar na nog 3 a 4 uur extra werken thuis op zaterdag.
Groetjes,
Michèle
Jeetje 7 dagen per week. Hoe houd ie het vol. Ik ben soms al gaar na nog 3 a 4 uur extra werken thuis op zaterdag.
Groetjes,
Michèle
Hallo,
Ik werk 3 dagen op kantoor als accountmanager voor een schadeafhandelingsbureau en 1 dag doe ik dit werk vanuit huis. Mijn man werkt fulltime als allround-medwerker bij het distributiecentrum van de Albert Heijn.
Larissa gaat van maandag t/m woensdag naar de creche. Is wel vaker thuis en weinig hele dagen op het kdv, omdat mijn man wisselende diensten heeft en haar dus vaak eerder kan ophalen na zijn werk.
Groetjes,
Vartien
Our littel angel is Larissa
Ik werk 3 dagen in de week als praktijkondersteuner in een huisartsenpraktijk.
Omdat ik zelf mijn spreekuren kan indelen ben ik thuis wanneer de kinderen uit school komen.
Mijn man is psychiatrisch verpleegkundige op een dubbele diagnose afdeling (verslaving en psychiatrie), hij is elke woensdag thuis.
Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
ja michele dit doet hij nu al tien jaar dus het zit echt in hem als hij ziek is blijf hij met veel moeite 1 dag thuis .
maar het is wel zo omdat hij iligaal is geweest ze hem ook hebben misbruikt
kwa werk dan voor weinig geld veel werken .
dus nog een kunst om hem dit te gaan afleren ( moeielijk)
gr de mama van leyla
veronique daniels
Hallo
Toen ik nog geen kinderen had, was ik afdelingshoofd op de inkoop van meubels. Nu werk ik parttime (de ene week 2 dagen en de andere week 3 dagen) als administratief medewerkster bij hetzelfde bedrijf. Ik kan mijn dagen variabel invullen dus wanneer mijn man werken is dan ben ik thuis en andersom. Hij werkt als brandweerman op vliegbasis eindhoven (luchtmacht) en werkt 24 uur en is 2 dagen vrij dan weer 1 dag werken (van 24 uur of 16 uur) en is dan weer 2 dagen vrij dus onze kindjes hoeven nergens naartoe. die kunnen thuis blijven. Alleen vinden de oma’s het ook wel leuk om af en toe op te passen dus soms plannen we een dag tegelijk.
Leuk deze topic.
Liefs Natasja
[/url]
Hier nog zo een veronique. Wel geen 7 dagen in de week, maar nooit ziek kunnen of willen zijn en zo. En eigenlijk naar mijn mening soms te veel tijd erin steken.
Gelukkig denkt ie nu wel eerder na sinds Morgan en zegt ie niet meteen ja meer. Maar toch moet ik hem soms even wijzen dat er meer is dan alleen verantwoordelijkheids gevoel naar de baas.
Groetjes,
Michèle
Papa werk 40 uur als hovenier op een begraafplaats, en ik werk 2 dagen (22 uur) als gastouder in een gezin met 4 kinderen. Joey word op die twee dagen opgehaald door mijn ouders.
Groetjes Anouk
Hallo
Ik werk nu al bijna 8 jaar bij een orthopedische instituut voor lvg jongeren die daarbij een problematiek hebben zoals: adhd, pdd-nos, emotionele verwaarlosing, seksueel misbruikverlenden enz. De kinderen zitten intern bij ons.
Dit doe ik 32 uur per week. met nog steeds heel veel plezier.
Mijn man is houtbewerker. Dit doet hij 40 uur per week.
Jesse gaat op woensdags de hele dag en op donderdagochtend naar het kdv. En om het weekend is het papaweekend. Omdat mama dan ook moet werken.
Ik ben op dit moment nog met verlof en heb hiervoor fulltime gewerkt als adviseur bij een bank. Ik ga straks 3 dagen werken (waaronder op zaterdag) en mijn zoontje gaat dan 2 dagen naar het KDV en op zaterdag is het papa-dag.
Mijn vriend is werkplaatschef bij een staalbedrijf en werkt fulltime.
Hoi grappig, dit allemaal te lezen. Mijn man is full-time senior verkoper-calculator bij een betonfabriek. Ik ben parttime groepsleerkracht en werk op oproepbasis voor een schoolbegeleidingsdienst.
En voor de rest ben je als huisvrouw van alles en nog wat. Pas las ik dat als een huisvrouw een salaris zou moeten krijgen dit een topsalaris zou zijn, omdat het zo’n veelzijdige ‘job’ is. Kunnen we dus echt trots op zijn!
Groetjes,
jantje
ik ben (nog) fulltime huis mama en voorlopig arbeidsongeschikt wegens het 1 en het ander.
en moet mijn studie nog afmaken volgend jaar via avondopleiding spw3. (duurt nog 1 jaar)
mijn vriend is schilder en doet af en toe laswerk erbij
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090204/XZt9.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/GCWlp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 12 Feb 2009 14:21:56
Hoi
Ik werk woensdag, donderdag en vrijdag van 17.00uur tot 21.00uur in een gastouder gezin. Woensdag passen mijn ouders een uurtje op, donderdagmiddag gaat nina naar kinderdagverblijf en vrijdagmiddag heeft dave altijd vrij. Hij werkt als casemanager incasso. Ben nu nog een gastoudergezin aan het zoeken. Dit werk doe ik nu twee maandengroetjes chantal
Chantal