Wat doen jullie voor beroep?

heey heey

ben gewoon is nieuwschierig wat voor beroep doen jullie is dat veranderd sinds jullie kinderen hebben?

ik ben filiaalmanger bij scapino ga 4dagen werken en die kleine gaat 3dagen naar de opvang doe dit werk nu al ruim 3jaar en bevalt me super!!!
mijn man is dakdekker/loodgieter en doet dat ruim 8jaar!

ben benieuwt

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoi,

Leuke Topic!

Ik ben kinderoefentherapeut Cesar en werk 2 dagen in mijn eigen praktijk. Een dag passen mijn ouders op en de andere dag is papa thuis.

Mijn vriend ( We trouwen 4 september!) is senior analist op een laboratorium voor de pathologie.

Ben benieuwd wat de rest doet!

Liefs Tams

Hoi, ik ben bloemiste, 3 dagen in de week. Werk daar al 13 jaar, eerst fulltime en nu partime. Mijn man is kraanmachinist.

quote:
Mijn vriend ( We trouwen 4 september!) is senior analist op een laboratorium voor de pathologie
Dat klinkt spannend

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

hoi, ik ben p&o-er en mijn man heeft een eigen adviesbureau.

ik werk als verzorgende in een verzorgingshuis voor 18 uur per week.
Mijn man werkt full-time als interieur bouwer.

groetjes Gytha

ik ben huisvrouw en mijn man werkt als hout bewerker 40 uur per week in een fabriek waar keukens worden gemaakt

Ik werk 3 dagen in de week als psychiatrisch verpleegkundige. Mijn man is ingenieur. Mijn zoontje gaat 2 dagen doordeweeks naar opa en oma en om het weekend past papa op omdat ik dan werk.

Groetjes van Christa

Ik ben gezinsmanager.

Groetekes, Sje

Ik ben full time administratief medewerkster bij een groot liften en roltrappen bedrijf en mijn vriend is full time chef AGF (aardappels groente en fruit) bij een natuurwinkel.

En Morgan gaat op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag naar de creche. Maandag is pappadag en zaterdag mammadag.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 26 Jan 2009 14:10:26

Papa is uitvoerder in de wegenbouw en werkt veel (op papier 40 uur, maar in praktijk maakt hij dagen van 6.00 uur tot 18.00 uur). Ik werk bij de Raad voor de Kinderbescherming, 32 uur per week maar nu 1 dag ouderschapsverlof per week. Erik gaat één dag per week naar opa en oma en de andere twee dagen naar het kdv.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi hoi…

leuk om het eens van andere kant te bekijken. Ik ben Verzorgende IG/EVV in een verzorgingshuis 24 uur. Papa was makelaar maar door de economische crisis is hij ontslagen … Nu is hij met omscholing bezig om als Docent Economie verder door het leven te gaan. Heeft een baan die pas volgend schooljaar full-time is. Dus pittige start van 2009! (nieuw huis/geen werk… maar het belangrijkste ONZE ZOON en dat is toch ook fulltime gelukkig!)

Hoi, ik heb 7 jaar in een bouwmarkt gewerkt, heb daar mijn eigen afdeling gehad. Werk nu sinds 1 augustus parttime als commercieel-/ administratief medewerkster. Mijn vriend is monteur grondverzetmachines en is aan het solliciteren voor ambulancechauffeur.

Groetjes Frauk

Ik ben commercieel medewerker hypotheken. Ik werk 3 dagen. Oma en opa passen 2 dagen op de de 3de dag is mijn vriend meestal thuis en anders past mijn vriendin op de meiden.

Mijn vriend is conducteur bij de NS en werkt fulltime. Misschien als Nanik wat groter is gaan we de rollen omdraaien. ga ik meer werken en hij minder maar voorlopig laten we het zo hoor.

Bianca

fulltime huismoedertje, beste baan die ik me kan bedenken
zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen voor een betaalde baan.
Dus mijn man is de kostwinnen en werkt als automonteur/a.p.k meester

Groetjes Marianne mama van Ruben

ik werk als verzorgde is verzorging tehuis en man man is kraanmachinist .

groetjes marielle mama van tanja

Hoi,

Ik werk op de debiteurenafdeling van een middel groot bedrijf samen met 4 andere partime moeders en bij ons op de afdeling zit ook nog een paar administatief medewerkers en logistiek binnendienst. Mijn man werk als manager op de ict afdeling van een klein internationaal bedrijf.
Ik werk 20 uur mijn man varierend van 40 tot 50 uur in de week.

groetjes

lon106

Voor 27 ur per week werk ik als Toezixhthouder/handhaver Milieu en APV… een hele mond vol, maar erg leuk werk met veel afwisseling.

Mijn man is technisch medewerker bij een groot evenementen centrum in de buurt en daar gaan ze uitbreiden met een hotel die uiteindelijk wel 300(!) kaers gaat ellen! Nu werkt hij al vaak over (en met plezier) maar dat wordt wel druk de komende tijd!

Anna gaat maandag naar oma, dinsdag is kdv ,woensdag en donderdag ben ik thuis en vrijdag is het pappadag!! Prima geregeld dus!

Grappig om te lezen wat iedereen doet.

Ik werk 3 dagen per week als Commercieel Medewerkster bij een IT detacheringbureau. Mijn man is Operationeel Manager en werkt 40 uur per week.

Tim gaat op maandag naar mijn ouders en op dinsdag en woensdag naar de creche.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik ben nu huismoeder maar wil in de toekomst een internet bedrijfje beginnen
mijn vriend werkt in een eetcafee en werkt er 7 dagen per week van 12 uur smiddags tot 2 uur snachts .
dus das wat wij doen

gr de mama van leyla

veronique daniels

Jeetje 7 dagen per week. Hoe houd ie het vol. Ik ben soms al gaar na nog 3 a 4 uur extra werken thuis op zaterdag.

Groetjes,

Michèle