Wat doen jullie met pasen?

Je ik weet het! Het duurt nog eventjes, maar als werkende mama moet ik dit toch goed plannen. wat doen jullie met Pasen? En wat gaan jullie koken? En voorbereiden etc?
Ben benieuwd!
Wij hebben in totaal 4 dagen vrij. Goede vrijdag ook! Ik weet wel dat we lekker een paasbrunch doen met allerlei lekkere ei recepten, en verder dit of volgend weekend eieren versieren met J, ohhh heb trouwens kwarteleieren gevonden! Die moet ik ook nog ergens voor gebruiken. Heb ze besteld (vers) voor de 22ste!

Ha ha ha nog geen idee eigenlijk. Denk lekker ontbijten of zo en hopen op mooi weer.

Groetjes,

Michèle

Niet zoveel bijzonders, wij hebben niet echt iets met Pasen. Ons nichtje is op 25 april jarig, dus 2e Paasdag gaan we haar verjaardag vieren. En verder hopelijk mooi weer, zodat we er lekker op uit kunnen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wij zijn dan lekker op vakantie! Zon, zee, strand… en hopelijk een heel vrolijke Julian

Lilypie Second Birthday tickers

Hihi wij deden altijd eerste paasdag paasontbijt eten bij mn vriend zijn ouders en 2e paasdag jaja lekker eitjes zoeken bij mijn ouders thuis!!
Hoe oud we ook worden, het blijft geweldig leuk Mn ouders verstoppen chocolade eieren en wij gaan per 3 kids zoeken en het leukste is natuurlijk wie m als eerste heeft gevonden Nooit te oud voor paaseieren zoeken
Maar hoe we het dit jaar gaan doen weet ik niet, want nu is voor het eerst Sylvie er bewust bij Vorig jaar was ze net geboren dus hebben het niet eens gevierd

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik werk eerste paasdag!
In zorginstellingen gaat dat natuurlijk altijd door!
Had ik nu niet hoeven werken, was ik naar de paasdienst gegaan in de kerk, en hadden we de rest van de dag denk ik wat visites afgelegd Ouders/schoonouders, net als een andere zondag!
2e paasdag is een van de weinige dagen die wij samen vrij zijn, dus dat zullen we nog eens gaan bekijken wat we dan gaan doen.

Ik denk dat wij met name bezig zijn met voedingen, luiers verschonen, Luka vermaken en proberen slaap in te halen…

Grapje hoor, onze Pasen begint met het paasstok maken in de kerk op 16 April, dat gaat papa met Luka doen, mijn man heeft 1e Paasdag diakendienst in zijn kerk en dan mag Luka ook mee en 2e Paasdag doen we een Paasontbijt en komen mijn schoonouders eten. Waarschijnlijk gaan we gourmetten, daar zijn ze dol op!

Wij doen niks speciaals… Alleen op goede Vrijdag lekker een broodmaaltijd bij mn ouderd… dat doen we elk jaar…

Liefs, Melanie

wij gaan meestal met zijn allen naar mijn schoonouders
met de hele fam. Gezellig samenzijn, eten, en idd
waarschijnlijk paaseieren verstoppen hebben ze nu mooi de
leeftijd voor!

Gr. mama van 2 kids

bij ons ook paaseitjes zoeken…
En 's middags allemaal samen lunchen (ik heb 2 zussen en 1 broer, die hebben allemaal 2 kinderen. lekker druk)
Na het middagdutje van onze uk is het naar de andere opa en oma om daar ook eitjes te zoeken en samen een broodje te eten. (jaja ookd aar 2 zussen en een broer die allemaal kinderen hebben)
Hoezo feestdag, rustdag? Maar wel gezellig…

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

ik geloof dat ik nu de paashaas ben ! …
mijn schoonmoeder deed altijd grootse brunch-iets… maar ja die is er niet meer, dus ik denk dat la familia zich maar bij ons aan tafel moet scharen… want opzich wil ik die traditie wel voortzetten…
ik ben nu de Mama van de familie geworden dus voel me wel geroepen !!!
maar ja het valt weer niet handig…

want me kindje is uit logeren ben de vrijdag daarvoor jarig en hou feestje…dus ja op zondagmorgen heb ik een tequilla kater en ken ik geen ei zien waarschijnlijk !!

Pippy is geboren 17.07.2009

Mijn verjaardag vieren (ben vcor het eerst in 43 jaar op eerste paasdag jarig) en Dylano eitjes zoeken
Verder lekker eten denk ik.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers