Wat doen jullie met die mooie weer?

hoi allemaal,
ik ben zo lekker bezig in de tuin, lekker vrij en de tuin aan kant maken, en charissa helpt zo goed. Ze gooit alles in de bak en is helemaal trots zo lief. En wat zijn jullie allemaal aan het doen??

Liefs en dikke kus brenda en charissa

helemaal niks vandaag vanmorgen wezen shoppen met kevin moest een tas en gymschoenen hebben voor school.

en een beetje rommelen

ook leuk toch is kevin weer helemaal blij zeker?? Bij mij schiet het al op het ziet er al weer wat mooier uit

leuk toch dan heb je er ook weer plezier van

ja daar heb ik zeker plezier van, doe het ook een beetje voor als charissa jarig is, o3 september, als het dan mooi weer is kunnen we lekker buiten zitten, en dan gooi ik het badje buiten voor de kids

Wij zijn vanmorgen een paar uurtjes naar het strand geweest
Was heerlijk kids hebben zich goed vermaakt en het was niet zo heel druk

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ben nu lekker even een bakje koffie aan het drinken op de bank, met de laptop op schoot. Jedidia doet nu haar middagdutje en vanochtend hebben we de boodschappen voor de week in huis gehaald. Het is hier ong. 23 graden.
Ik hoop dat je tuin mooi is geworden!!
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

heb smorgen gewerkt smiddag even een klein dutje .en daarna kwam me collega lekker thee leuten met der zoon .we hebben heerlijk buiten in het zonnetje gezeten .heb het ook gevoelt lekker verbrand .en had het niet eens door .

groetjes marielle mama van tanja

Ook wij hebben lekker aangerommeld vandaag. Binnenkort krijgen wij een aantal kampeerders in onze tuin. Dus maak ik alles een beetje klaar, wat van die klusjes binnen zoals lekkende kraan maken, stripje op de vloer bij de deur enz. Gisteren heb ik het onkruid gewied tussen de tegels van het terras en gemaaid hadden we al. Normaal niet zo veel werk, hahaha maar wij moesten zonodig een heeeeeele grote tuin. Wel lekker hoor, kids ook lekker naar buiten en helpen mee met het vegen en zo. Zo heb ik de vakantie het liefste, lekker alle kleine karweitjes samen doen zonder verder nog iets te hoeven. Vandaag hoop ik even wat deuren te kunnen schilderen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ja dat is ook lekker alles schilderen, mijn tuin staat echt vol speelgoed. Een huisje voor charis een zandbak, glijbaan schommel, en ook nog step fiets en auto. we hebben het meeste gekregen maar we zijn nu eigenlijk ook een beetje aan het kijken voor een koophuis want dit huis wordt over anderhalf jaar zeer waarscheinlijk gesloopt krijgen we pas eind van het jaar zekerheid over.

vandaag de deuren schoongemaakt in het hele huis
die zagen er echt niet uit,gelukkig daarmee klaar,morgen de rest als ik het nog red