Wat doen jullie dit weekend?

Iemand al leuke plannen voor het weekend?

Wij hebben zaterdag een luie dag en zondag komt er een vriendin (die gaat over 2 weken naar zuid Afrika verhuizen) pannenkoeken eten & koffie drinken met haar 1,5 jarige dochtertje. Ik vind het jammer dat ze weg gaan. Zondag middag gaan we met aan andere vriendin en haar kindje wandelen (als het wer het toelaat)

Hebben jullie ook leuke dingen geplanned?

Erik is logeren bij mijn schoonmoeder vandaag, omdat we een trouwerij hebben, dus morgenochtend kunnen we heerlijk uitslapen. Yay! En verder een lui dagje morgen. Aan het eind van de middag halen we Erik weer op, eten we daar nog een hapje mee en dan zondag heb ik een dagje met Erik alleen want papa moet even op pad voor z’n hobby. Dan ga ik de hele dag met 'm knuffelen, denk ik. Veel plezier met jouw weekend!

Groetjes,
M

Gewijzigd door - Mriek op 15 Jul 2011 11:15:08

morgen ga ik de boven verdieping soppen, en zondag de caravan soppenen inladen

Wij hebben vanmiddag/avond een verjaardag. Morgen komt hier een grote kraan om de tuin om te ploegen. En zaterdagmiddag moeten we ook weer naar een verjaardagfeestje. Zondag morgen gaan we lekker lui doen en zondag middag gaan we naar vrienden toe.
Een vol, maar gezellig weekend.

Jullie ook allemaal een goed weekend.

wij gaan alvast inkopen doen voor de vakantie over 2 weken!! JEEHH… het gaat opschieten… en zondag gaan we naar mijn schoonouders… de dames logeren daar altijd op zondag en dan eten wij mee…

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ik moet het hele weekend werken!!!

Groetjes van Sascha en Senne

Morgen komt mijn mamma mijn jurk doorpassen en morgan der maten nemen en zondag gaan we met zijn drietjes uit eten want maandag zijn pappa en mamma 5 jaar samen…

Groetjes,

Michèle

ik ga hoogstwaarschijnlijk met een vriendin naar de bios het laatste deel van de laatste film van harry potter kijken
en de avond ervoor kijken we het eerste deel van de laatste film, ik heb m al gezien alleen zij niet. maar weet niet zeker of dat dit weekend doorgaat. verder is mijn moederjarig volgende week dus ga ik even shoppen met rico samen. verder weinig plannen