Wat doen als er brand is

ja die vraag stelde dylan net onder het eten,mam pap als er brand is wat moeten we dan doen,want ik slaap op zolder en ja dat is hoog om te springen…

nu hebben wij wel melders maar goed,ik zei nou je zus heeft een schuifpui ik doe die snel open papa haalt jou ik gooi als het kan kaitlyn haar matras naar beneden en papa springt en vang ons op pfffffff verzon het terplekke

ja zegt hans we kunnen over het balkon ook naar de buren,neeeee zegt kaitlyn dan worden ze ook wakker uuhhhh ja slimme meid…

maar hebben jullie dit wel eens besprokken thuis en/of bij stilgestaan wat je moet doen

Hihi, moest ff lachen om Kaitlyn’s reaktie over de buren die dan wakker worden

Nee, we hebben dat hier nog niet besproken.
Wel slapen we allemaal op de eerste verdieping. Dus ik ben binnen 1 tel bij Steef als het moet.
Maar we hebben er niet zo echt nog over gepraat eigenlijk…

Groetjes, mamma van Stephan

Weet ik ook niet wat ik zou zeggen als Daan dat aan mij vroeg. Maarre hij is bijna 2 en praten kan hij nog niet echt. Wel nazeggen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Moet zeggen dat ik er zelf al vaak over heb nagedacht. Heb mijn route al uitgezet. Evianne is nog te klein, maar wel handig om het er eens met je kinderen over te hebben denk ik. Kan nooit geen kwaad.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

We hebben dat hier nog niet besproken, dan maak ik Lucas nu ook te bang.
Die is op het moment ontzettend bezig met brand, hij vind het leuk maar is ook heel bang.

Mijn zwager heeft geleerd dat de kinderen moeten blijven waar ze zijn, zodat zij ze altijd kunnen vinden. Daar slapen 2 kids op de 2e verdieping en hun zelf met de middelste op de 1e verdieping.
Is misschien wel een goed idee?

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday