Gisteren vierde ik samen met zoonlief alsnog mijn verjaardag, was een heel gezellige en leuke dag hoor. Heb niks te klagen wat dat betreft
Maar ik baal er zó ontzettend van, dat het altijd dezelfde zijn die NIET komen er zijn 3 bevriende stellen die nog nooit op onze verjaardagen zijn geweest. “toevallig” hebben ze die dag altijd wat anders en willen op een andere dag komen, of helemaal niet… en de laatste hebben niet eens wat laten horen!
Terwijl ze elk jaar op onze verjaardagen worden uitgenodigd, en wij wel bij hun op feestjes verwacht worden…
Vorig jaar werd manlief 25, toch wel een speciale leeftijd vind ik… en toen is er helemaal NIEMAND geweest! (mijn familie wisten we hoor, mijn moeder moest naar het ziekenhuis en broer+ gezin was op vakantie)… maar de rest kwam allemaal met een slappe smoes dat was echt heel sneu!
OK, nou ben ik geen perfecte gastvrouw en vergeet nog wel eens op tijd voor drinken enzo te zorgen
maar er zijn zat mensen die dan maar gewoon aan zelfbediening doen, en dat vinden wij helemaal niet erg!
Maar is dat nou een reden om maar weg te blijven???
Of moeten we maar nieuwe vriendjes zoeken?