Wat doe ik toch verkeerd?

Gisteren vierde ik samen met zoonlief alsnog mijn verjaardag, was een heel gezellige en leuke dag hoor. Heb niks te klagen wat dat betreft

Maar ik baal er zó ontzettend van, dat het altijd dezelfde zijn die NIET komen er zijn 3 bevriende stellen die nog nooit op onze verjaardagen zijn geweest. “toevallig” hebben ze die dag altijd wat anders en willen op een andere dag komen, of helemaal niet… en de laatste hebben niet eens wat laten horen!

Terwijl ze elk jaar op onze verjaardagen worden uitgenodigd, en wij wel bij hun op feestjes verwacht worden…

Vorig jaar werd manlief 25, toch wel een speciale leeftijd vind ik… en toen is er helemaal NIEMAND geweest! (mijn familie wisten we hoor, mijn moeder moest naar het ziekenhuis en broer+ gezin was op vakantie)… maar de rest kwam allemaal met een slappe smoes dat was echt heel sneu!

OK, nou ben ik geen perfecte gastvrouw en vergeet nog wel eens op tijd voor drinken enzo te zorgen maar er zijn zat mensen die dan maar gewoon aan zelfbediening doen, en dat vinden wij helemaal niet erg!
Maar is dat nou een reden om maar weg te blijven???
Of moeten we maar nieuwe vriendjes zoeken?

Jeetje wat sneu zeker voor je zoon. Ik heb het gehad met mijn 15e verjaardag waar niemand op 1 vriendin na kwam. Ik had allemaal vriendinnen (dacht ik) uitgenodigd en niemand kwam. Ik heb de halve avond voor het raam gestaan. De andere helft heb ik gehuild.

Maar misschien moet je je vrienden gewoon heel simpel vragen waarom ze nooit komen. Weet je ook meteen op welk niveau zij deze vriendschap zien.

Groetjes,

Michèle

En dat is de reden waarom wij onze verjaardagen niet meer vieren voor vrienden… We houden het op de dag zelf en wie er van de familie wil komen is welkom. Staat er die dag een vriend voor de deur, dan zijn ze welkom natuurlijk. Maar echt uitnodigen doen we niet meer. En 's avonds gaan we gezellig met het gezin uit eten.

Kindverjaardag vieren we wel hoor, maar dan nodigen we alleen familie uit. Want onze vrienden zijn niet de vrienden van ons zoontje Of ons zoontje moet vragen of die en die ook komt…

Maar het ligt niet aan jou, het ligt vaak aan de ander die alleen aan zichzelf denkt en niet aan jullie - hoe het voor jullie is als ze niet komen…

Ik zou die ‘vrienden’ op de man/vrouw af vragen waarom ze er nooit zijn. Toch belachelijk dat vrienden zich zo opstellen? Sneu voor jou en je gezin.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik denk dat je niks verkeerd doet hoor.
Wij hebben een beerje hetzelfde, we zijn blijkbaar niet interessant of leuk genoeg ofzo.
IK doe er niks meer aan, echte vrienden komen wel, das bij ons dan dus blijkbaar maar 1 paar.
Maar evengoed is het erg lullig, dus dikke knuffel.

jullie hebben wel gelijk.
Maar had er gewoon echt even de balen van zaterdag!

Tja, ik vierde mn verjaardag samen met zoonlief, en die vrienden hebben ook allemaal kinderen rond de leeftijd van die van ons. Dus wat dat betreft zou het geen probleem moeten zijn. Maar op 1 of andere manier willen ze dus gewoon niet.

Zoonlief had er zelf niet zo in de gaten gelukkig. Wel dat zijn overgroot opa en oma niet kwamen. Maar die hadden wel een reden. Hoewel ik het ook wel fijn gevonden had als ze even gebeld hadden… nu moest ik het van mijn moeder horen waarom ze niet kwamen…

Maar goed, het is weer achter de rug altijd heel gezellig hoor… maar pfff al die mensen in huis, wordt er wel moe van, hahaha!

Morgen is ie echt jarig en krijgt hij van ons nog een cadeau, 'smiddags na schooltijd naar mini mundi spelen (mini pretparkje) en 'savonds naar de mac!
Dus gewoon nog een keertje feest voor hem! Maar dan zonder visite
En dan ook nog eens een keer kinderfeestje…

We hebben inderdaad al besloten dat ze de volgende verjaardag (dochter over 3 weken) gewoon niet worden uitgenodigd! Kan het ook niet tegenvallen

Ik vermoed: Niet!
Volgens mij weten ze dan niet eens dat ze jarig zijn…

Vraag me hardop af … of dat wel de naam vrienden mag hebben?

Balen hé… je gaat dan denken wat doen we verkeerd… maar het ligt niet altijd aan jezelf meis!!

Volgende keer een ikkeben verjaardag geven … wedden dat je echt vrienden komen

@mini-boy, das een goed idee, doen we!!!

Ik heb trouwens te snel geoordeeld… diegene waar we niets van gehoord hadden belde me vandaag op, en baalde er ontzettend van dat ze het vergeten waren. Maar de reden daarvan was oke. (of nouja, niet zo’n mooie reden, maar wel begrijpelijk dat haar hoofd niet naar een feestje stond…)
Heb meer dan een uur met haar aan de telefoon gezeten en het is haar vergeven

Wat fijn dat de laatste waar jullie niks van hebben gehoord toch gebeld hebben. Maar het blijft idd raar dat het altijd dezelfde zijn waar je niks van hoort. Dat klopt toch niet. Het kan zijn dat je een keer niet kan, maar altijd is wel te toevallig. Hoe moeilijk het ook is, zou ik ze toch een keer vragen waarom ze er nooit zijn. Je zou idd denken dat zijn geen echte vrienden, hoe hard dit ook is. Het blijft toch raar dat zij wel verwachten dat jullie komen, maar andersom doen ze er helemaal geen moeite voor.

Sterkte, want ik kan me voorstellen dat je hier verdrietig over bent.

Groetjes,
Sandra

Ten eerste GEFELICITEERD met je mannetje!

Ik vind niet dat je iets verkeer doet! Helaas zitten er mensen tussen die op die manier met vrienden om gaan… en idd of die dan vrienden kan noemen!
Ik zou er klaar mee zijn geweest, maar dat ben ik. Ik vind dat je moet geven en nemen in elke relatie, of dat een liefdesrelatie is, of dat gewoon vrienden zijn… of de relatie met je collega’s… het moet in mijn ogen van 2 kanten komen tenzij je zelf er niet mee kan zitten…

Maar ik vind niet dat het aan jou ligt… je doet je best toch!!

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wat lullig zeg! Zijn dat nou vrienden?
Heb ik een ander beeld bij…

Ik ben benieuwd of ze op de verjaardag van je dochter komen over 3 weken…
Maar anders zou ik ook gewoon vragen waarom ze nooit komen, staan er zelf bij stil dat ze nog nooit geweest zijn?

Hoe was het vandaag bij mini mundo?

Lilypie First Birthday tickers