sinds 2 weken wil de oudste nu 2 en een hal niet of nauwelijks smiddags slapen,op zich niks mis mee maar hij is smorgens vroeg al wakker en knlat daarom omeen uur o 4 helemaal in elkaar we hebben alles al geprobeert bij hem loggen rustig een filpje kijken op bed maar het helpt niks en sinds 3 nachten heeft hij s’avonds ook moetite veel huilen en alles verzinnen om maar niet naar bed te hoeven.
steeds uit bed komen help!!! we vinden hem de laatste tijd ook zo witjes zien maarziek is hij nooit.
hij lligt nu zo te gillen dat hij bijna gaat overgeven zo zielig en tegelijkertijd heel vermoeiend zeker omdat we er nog een heben die hij wakker houd met zijn gegil
help!
Wat doe ik hieraan
hoi
Kan hij schrikken van iets in de kamer…
muziekje aan helpt hier ik heb bij gezond en wel z´n cd gehaald met rustige muziek die draai ik erlke avond en na nr 3 slaapt mijn meisje als een roos en ook als ze dan een keer om 3 uur wakker word druk ik heb gewoon weer aan en ze slaapt verder.
mss het bed eens verplaatsen kan ook helpen.
suc6 ermee
groetjes van nvh en Joyce
Wij hebben het afgelopen weken ook gehad. Ook 's middags niet willen slapen en 's avonds ook veel gegil. Echt doodmoe word je ervan. Hier is het weer over gegaan na een week of 2! Hopelijk is het bij jullie ook van voorbijgaande aard. Verder gewoon doen wat je gevoel je ingeeft. Ik legde onze zoon gewoon in bed tussen de middag ook al ging hij niet slapen. Dan zijn ze toch even alleen in een rustige kamer en hopelijk rusten ze dan toch wat uit… Succes ermee.
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël
O ja, 's avonds ben ik er een paar avonden bij gaan zitten. Zo overstuur worden lijkt mij ook niet goed. Na een paar avonden ermee gestopt, dat vond Joël niet leuk, maar we bleven af en toe kijken. Geleidelijk aan is het zo toch weer overgegaan.
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël
geloof ook dat ze tegen die leeftijd last krijgen van verlaatings angs dus dat kan het ook nog zijn dan he weet niet goed wat je er aan kan doen geloof weienig moeten ze doorheen als ze maar weten dat mama niet weg gaat en in de buurt is weet het niet
hoi hoi,
Mijn dochter bijna 2 doet dit ook af en toe dan ga iik naast haar zitten en lees ik een verhaaltje voor dan wordt ze rustig…
Dan vertel ik dat papa en mama vlak bij zijn en leg haar knuffels rond haar heen, en vertel ik dat hun op haar letten, dit begrijpt ze en ze vat dan snel in slaap.
Liefs en dikke kus brenda en charissa