Ik heb echt advies nodig… Zit er even helemaal doorheen…
Joran is over 2 dagen 5 maanden en nog steeds heb ik geen goed ritme te pakken.
'S Nachts wordt hij nog steeds wakker van de honger…
Ik weet niet hoe ik dit er uit moet krijgen…
Een echt vast ritme hebben we niet omdat Joran steeds op een andere tijd wakker wordt 's nachts en dus ook 's ochtends weer op een verschillende tijd zijn fles wil.
Ik geef altijd om ongeveer 23.00 de laatste fles… Met wat pap…
Maar hij blijft ;s nachts wakker worden… De ene keer om 3 uur de andere keer om 4 uur maar meestal om 5 uur. Als ik hem een beetje water geef en probeer te troosten wordt hij alleen maar kwader en hij wordt pas rustig als hij een fles krijgt, en slaapt dan ook gelijk verder… Inmiddels krijgt hij al wel een halve fles 's nachts omdat hij anders echt te veel krijgt…
Met wat gemopper gaat hij dan weer slapen en wordt dan altijd 's ochtends om 9 uur pas wakker. Moet ik dan een wekker zetten om hem eerder al een fles te geven?
Verder ( Afhankelijk van hoe laat hij dus 'sochtend de fles gehad heeft ) geef ik hem dan om 13.00 een fruithapje en daarna een fles… Dan om 17.00 wat groente en weer een fles, Hij gaat 's avonds meestal om ongeveer 8 uur op bed. Krijgt nog een fles voordat hij gaat slapen. En dus om 11 uur weer een fles.
Totaal dus 5 en een halve fles… van 180 cc water + 6 schepjes nutrilon standaard.
Zoals je dus kunt zien verschilt elke dag hoe laat hij eten krijgt en hoe laat hij gaat slapen. Hoe krijgen jullie het voor elkaar dat jullie je baby stipt elke dag om precies dezelfde tijden eten geven en slapen? Ik zou dat ook zo dolgraag willen…
HELP!!!