Voor ons was het een mooi en apart jaar.
Waarin we veel meegemaakt hebben. Mooie en minder mooie dingen.
Ik ben me gaan beseffen dat er veel meer in het leven is dan werken, poetsen en me druk maken over wat andere van me vinden.
Het allermooiste is uiteraard de geboorte van H.ayley.
Ik heb nooit geweten dat je ZOVEEL voor zo’n klein mensje kunt voelen! Zo totaal anders dan wat je voor je vriend/man voelt. Deze liefde gaat door merg en been. Zoveel liefde dat het soms zeer doet. Zoveel liefde dat je er niet bij stil wil staan als er ooit iets zou gebeuren…
De uitslag van H.ayley haar hartje.
Intens verdriet. Waarom? Waarom ons hummeltje? Intens gelukkig en dolblij toen we hoorde dat het helemaal niet zo ernstig bleek te zijn!
Weer dat intense verdriet toen ik ziek werd en het ziekenhuis in moest.
Het gesodemieter in de familie… De verdraaide woorden die mij maar vooral mijn man diep geraakt hebben! Hoe kan een moeder zoiets doen!! De leugens die aan iedereen worden verteld die het maar horen wil! Familieleden tegen elkaar opstoken… Wij zijn er klaar mee!
Het hele huizengebeuren dat ineens zo ver weg leek/lijkt.
De tweede die we graag wilde en altijd gezegd hebben dat we zeker met H.ayley haar eerste verjaardag voor de tweede wilde gaan. Door alle omstandigheden ons verstand nu zegt dat we beter niet voor een tweede kunnen gaan. Of voorlopig niet dan…
Maar o wat een vreugde en geluk als we naar ons allerliefste meisje kijken! Dit pakt niemand ons af! We zijn met zijn drietjes en dat is het enige dat telt!