Juist…dat is precies wat ik bedoel.
En elke keer als ik eraan denk kan ik me er weer énorm kwaad over maken.
Niet meer aan denken dus
Groetjes, mamma van Stephan
Juist…dat is precies wat ik bedoel.
En elke keer als ik eraan denk kan ik me er weer énorm kwaad over maken.
Niet meer aan denken dus
Dat is idd raar Bieb. Maar ja, zal wel niks aan te doen zijn.
ik dacht: ik zal eens kijken naar peuterspeelzalen in gouda, kan ik daar niks van op het internet vinden, ja hier en daar een paar, maar van die peuterspeelzaal is dan weer geen site, dus hoe het er daar uitziet kom je niet achter, ik had gehoopt dat er een overzichtje zou zijn van alle psz, zodat ik kon kijken welke er in de buurt bij mij is, maar helaas.
weten jullie of er een overkoepelende organisatie is, die gegevens heeft van alle psz’en? of zou de gemeente dat weten?
ik wil er een die dicht bij me in de buurt is, heb namelijk geen auto tb.
Ja, ik zat ook te denken aan de gemeentegids Mo.
Daar staat het vaak wel in vermeld.
Bij mij was het vrij makkelijk, want ik ben hier geboren en wist zodoende waar de peuterspeelzalen waren.
Op eentje had ik ooit (lang geleden, hihi) een snuffel-stage gelopen.
Maar daar zit Stephan nu niet op.
De beslissing om Stephan naar déze pzs te doen, was omdat deze dicht in de buurt is en de verhalen van andere ouders positief waren.
We zijn er toen ook eens gaan kijken.
Heel veel succes!
P.S. volgens mij moeten ze toch ook gewoon in de telefoongids staan??
denk dat ik dat gewoon doe, er een opbellen, en informeren of er zo’n organisatie is. ben nog wel goed op tijd hoor, maar werd nieuwsgierig en, als je met 1 jaar in moet schrijven soms, dan is het in februari al zover
klinkt al heel wat, dat ze dan aangemeld word voor een peuterspeelzaal, groot!
ja, dat zijn hele bedragen idd, je moet echt gaan rekenen dus, of het wel uitkan om extra te werken?
Ik heb gebeld, kreeg ik een heel nare mevrouw aan de lijn, ze waren een kinderopvang en geen peuterspeelzaal, dat blijkt nogal ondergeschikt te zijn deze dame was ernstig gepikeerd dat ik het lef had haar te bellen.
dus ik heb haar vriendelijk verzocht hun gegevens op de gemeentesite aan te passen, en de telefoon fatsoenlijk op te nemen in de toekomst.
inmiddels heb ik er een paar bij mij in de buurt gevonden, dus ik kan eens binnenlopen om te kijken, en dan krijg je dus info mee. spannend, ben heel benieuwd wat ze allemaal doen op zo’n peuterspeelzaal.
voor zover ik kon zien moeten wij straks voor 2 dagdelen 55 euro betalen.
maar ik geloof dat het bedrijf van Jacky ook iets bijdraagd daaraan.
groet
Mo
hallo allemaal
lees net het begin van de topic en ik ben een alleenstaande moeder, en tijdens de bevalling doof geworden, krijg nu helaas wia want werken is erg moeilijk, en nu kan ik de kleine niet op een kinderdagverblijf of psz doen omdat ik 100 euro teveel boven het minimale inkomen zit, ik heb zelf 14 jaar in de kinderopvang gewerkt en voor 2 dagdelen moet ik 220 euro betalen, nu ik de bedragen zie op jullie site van de psz is dit nogal een verschil zeg,…
ik ben daar dus blij mee ik ga snel informeren, maar ze zijn moeilijk te bereiken, het enige jammere is dat ik hem graag op het dagverblijf in het dorp had willen laten spelen en doen, ik had daar een heel goed gevoel bij, bedankt voor jullie ervaringen ik ben weer wat wijzer
iris
hoi iris,
Welkom op ikkeben. Ik lees net jouw berichtje en wil je er even op wijzen dat de berichten ervoor van een paar jaar geleden zijn, mogelijk zijn dit nog guldens en geen euro’s en de peuterspeelzaal is echt niet zo duur hoor. Wij betalen ongeveer dertig euro in de maand voor onze dochter en zij gaat vier dagdelen in de week.
Groetjes van Miranda
Nou zeg, in 2004 hadden we ook al euro’s hoor.
Maar inderdaad, een oud topic, met nogal oude bedragen.
Wij betalen de gastouder 4,50 euro per uur. (ongeveer 11 uur per dag, 3 dagen in de week)
En dan 80 euro in de maand gastouderbureaukosten.
Dit even ter vergelijk met de kdv’s en psz-en
M.
ow hihi dat is inderdaad zo ja, toen waren de euro’s er al, ik vergiste me.
trouwens wel leuk om te weten wat een gastoudergezin per uur kost.