ik zat net ff in het ‘klok’ onderwerp, en las het commentaar van Mriek… goed gesprek met de papa… nou dat moet ik hier ook maar ff gaan doen,want ik erger me er behoorlijk aan… kijk krijsend kind, not funny … of eentje die op een dramatische toon 'papa…mama ’ staat te roepen… maar ik bedoel… daar gaan ze nie dood aan hoor !
savonds ist hier geen probleem als ze dan ff de sirene aanzet,niemand verblikt of verbloost… en kind valt gewoon in slaap, smorgens totaal anders,
dan word papalief, helemaal onrustig, en nu moet ik me er wel bij neerleggen dat ze gewoon niet meer tot 9 uur slaapt, prima, maar als het nu nog een week doorgaat dat ze om 6.15 uur wakker is…ben ik er wel ff klaar mee, ik vind 7 opstaan vroeg genoeg, maar hoe kunnen we dit met de papa bespreken, of heeft iemand tips…
ik zat er zelf aan te denken, om een krat met speelgoedjes op haar kamer neer te zetten, als ze dan wakker word kan ze nog ff gaan spelen… en gewoon een paar ochtende laten mouwe tot 7 uur…is mijn instelling, stop maar oordoppen in, ze moet het toch een beetje leren… waarom savonds wel, en smorgens nie ?
want ik ben smiddags helemaal op man, als ik hier om 6.15 uur al beneden zit, geirriteerd om 9 uur en om 10 uur, wil ik al 10 rollen behang aanslepen om haar achter te plakken…
(we hebben overigens zo’n nijntjesleeptrainer, als dat een ‘tip is’… nou sorrie maar ik heb een kind wat zich barweinig aantrekt van nijntje die slaapt, die staat gewoon op en gaat tegen nijntje zeggen dat hij wakker moet worden, en da’s eerst nog lief, en na 8 keer word het vriendelijk doch dringend zeg maar…) dus die tip slaat hier nie aan !
Pippy is geboren 17.07.2009