Wat afwezig

nou tot nu toe kan ik weer op internet heb nu al 3 dagen dat ik niet op internet kan pagina’s worden niet geopend of half en dan blokeerd hij alles weer dus het gaat lekker hier

vandaar mij afwezigheid,we proberen vanalles maar we komen er niet uit van het weekend komt er iemand ff na de pc kijken en hoop dat hij hem kan maken

dacht probeer het nog 1x en dan gooi ik hem uit tot degene geweest is en ineens lkt het me na ff moeten wachten met opladen van de page maar ik ben een volhouder dus ik zal niet gauw opgeven hoor haahah

ik lees alles wel bij als de pc weer op orde is

allemaal vast een fijn weekend

heb je een virus opgelopen denkt george

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

gisteren gaf norton 5 virus alert op dat hij ze gedeled heeft en daarna ging me pc ook spontaan uit

en nu vanmoregn start ik op en alles gaat weer als een speer

er komt wel iemand nog ff nakijken hoor voor de zekerheid

maar ben weer blij dat het lukt

ga volgende week alles wel ff bij lezen

Heerlijk hè, die virussen
We hebben het zelf nu ook 2x gehad dat de computer gewoon plat lag door een virus.
Gelukkig dat het nu bij jullie verholpen is!

Groetjes, mamma van Stephan

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa er zijn er nog tig verwijderd we hebben nu een andere virus scan erop van kaspersky ofzoiets en die heb er dus nog wel 20 uit gehaald pfffff

maar alles loopt nu weer goed en is weer super snel,net niet dus dacht nee hee maar hij schijnt weer aan het scannen geweest te zijn en heb alles op nieuw opgestert en nu doet hij het weer hahaha

Hebben meerderen hier last van virussen? Ik ben sinds kort lid van twee nieuwe forums, deze dus en mamalief, en sinds die tijd krijg ik regelmatig de melding dat mijn Norton virussen heeft moeten onderscheppen. Van e-mailadressen die mij helemaal niet bekend voorkomen, met namen als verkeersslachtoffer of rouwverwerking. Ook krijgen we steeds een melding dat een mail niet bezorgd kan worden en is uitgesteld, maar ook dat e-mailadres is ons onbekend.

Klinkt dit bekend voor iemand?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Ik wordt er momenteel stapelgek van!
Elke dag gemiddeld vijf e-mails die ik van Norton in quarantaine moet zetten en dan nog een lading andere (door norton onderschepte) virus e-mails.
Echt gestoord wordt je er van.
Maar ja, ik ben al lang blij dat we Norton erop hebben zitten.

Groetjes, mamma van Stephan