Wat aantrekken snachts...?

Het wordt weer wat warmer overdag maar ook snachts. Vriezen doet het niet meer. Wat doen jullie je kindjes aan snachts?
Hier gaat nog een flanellen shirt, romper lange mouw en dikke slaapzak (zonder mouw) aan. Deken in overtrek…
Maar dit zal nu bijna te warm worden lijkt mij. Hoe doen jullie dit? Altijd lastig met omschakeling van het weer

Groetjes Bianca

Hoihoi,

Inderdaad dat wordt het zeker
Ik moet zeggen dat het boven op Jony haar kamer gewoon nog het zelfde is.
Jony heeft romper korte mouw/nachthemd/slaapzak aan, en ligt onder het dekbedje. Raam staat op storm dus ietsje open.
Denk je dat je mannetje het te warm heeft snachts?

Greetz Cora

alleen rompertje in de combisleeper.
als de combisleeper in de was zit
gewoon een normale pyjama en een winterslaapzak met lange mouwen. zonder deken. (als het vriest wel een deken met flanellen hoes)
s’ nachts is het nog best koud, daar kun je je nog lelijk in vergissen.
op den duur als het s’ nachts ook echt warmer wordt, dan wordt het b.v. dikke slaapzak zonder mouw en zonder deken natuurlijk.
en zo bouw je af naar mate het warmer wordt.
in de hete zomer slaapt rico in een romper zonder mouwen in OF een hele filterdunne zomerslaapzak of gewoon zo los in bed
toen hij zo ziek was vorige zomer (41,2 koorts) toen kon hij voor het eerst zonder iets om zich heen slapen. maar als hij verder gewoon happy is dan is het nogal lastig zonder slaapzak omdat hij dan met zijn benen door de spijlen gaat, en dan wil draaien…(wat dan pijnd oet natuurlijk) en wordt dan telkens wakker.
dus de slaapzak blijft a.s. zomer gewoon mits ie weer ziek wordt

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

mijn dochter licht in bed met een rompertje en piama aan in bed onder een lakendje en een dekendje, als ik haar de slaap zak aantrek slaapt ze slecht, denk dat ze der eigen dan niet goed kan bewegen of zo

gr irma

Hier nog niets aangepast, dus nog steeds romper lange mouw/pyjama en winterslaapzak met lange mouwen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik doe het rustig aan. Zelfde als Mriek, alleen dan zijn we overgestapt op de romper met korte mouwen.

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Tja, misschien ben ik bang dat hij het te warm krijgt nu. Overdag kan hij wel eens bezweet zijn (en dan is het raam nog open ook). Dus vandaar mijn vraag. Het kan inderdaad nog koud zijn snachts. Maar ik geloof dat ik eerst zijn raam snachts eens op een klein kiertje ga zetten voor ik de kleding aanpas.

Ik vind het gewoon altijd moeilijk (ook met kleding overdag) als het weer omslaat. Ben misschien te onzeker en te bang dat het te koud/warm is…

Groetjes Bianca

Hier ook hetzelfde als Mriek en Liske. Romper (bij ons korte mouwen), pyama en slaapzak met lange mouwen. Dit hou ik voorlopig ook nog wel even zo. Het is 's nachts nog steeds best koud.
Overdag ligt hij ook in zijn slaapzak met lange mouwen. Afgelopen dagen ligt hij overdag alleen in romper & trui in de slaapzak. Zijn broek heb ik uit.

Hier ook hetzelde als mriek alleen de romper is de ene keer korte en de andere keer lange mouwen. Ligt er aan wat ze aan heeft die dag. Oh ja en de verwarming staat weer gewoon op 15 ipv 18.

Groetjes,

Michèle

Hier ook romper lange mouwen, flanellen pyama en slaapzak met mouwen. 's nachts koelt het best nog aardig af en ze liggen natuurlijk stil dus koelen best af. Ik laat het denk ik nog maar even zo… ik voel wel aan Minkes nekje en als ze warm of plakkerig is doe ik wel de mouwen van de slaapzak af denk ik.
Neeltje slaapt nog in de puckababy onder een dekentje, ons kleine prul

Lilypie First Birthday tickers

Hoi,

Hier sinds 2 weken de romper lange mouw weggedaan en nu hemd en onderbroek aan en pyama erover heen. (bij de jongste van 2 1/2)
Slaapt onder dekbedje en dekentje erover heen.
Heb vanavond voor het eerst de sokken uitgedaan. Sliep normaal gesproken met sokken.
Op haar kamer heeft de hele dag de zon geschenen, dus het is er lekker warm.

De ouste (bijna 5) slaapt ook in een pyama en onder dekbed.
Die heeft sinds een paar weken 1 dekbed gedeelte eraf.
Slaapt nu onder het lente dekbed.

Groetjes Lisan.

Hier ook hetzelfde als de rest. Alleen zijn pyjama met voetjes en van fleece is ingeruild voor een gewone pyjama. Verder romper korte mouw en slaapzak zonder mouwen en deken in overtrek, maar waarom die in zijn bed ligt weet ik niet, want hij blijft er niet onder

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

@ Mirema,

Onze jongste dochter blijft ook niet onder haar dekbedje liggen hoor.
Woelt zich vaak helemaal bloot.
Instoppen heeft geen zin want als ik op bed ga ligt ze er half boven.
Wat een boefjes he!

Groetjes lisan.

Tim ligt in een romper (mouwloos of korte mouw), een pyama en een trappelzak zonder mouwen. Ik heb niet eens rompers met lange mouwen. Nooit gekocht, vind ik veel te warm onder een trui. Het is trouwens pas sinds kort dat hij in de trappelzak met korte mouw ligt. Daarvoor trappelzak met lange mouw. Als hij zijn middagslaap doet heeft hij alleen zijn romper en trui aan en ligt hij met blote beentjes in zijn trappelzak.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

hier ook vrijwel hetzelfde.
Lindsey krijgt normale pyama aan met daaronder een romper korte mouw en een winterslaapzak zonder mouwen. hier geen deken ofzo want daar blijft ook zij echt niet onder liggen.

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

@Lisan indd

@Sandra
Bij zijn middagslaap heeft Dylano ook blote beentjes, heel de winter gehad ook.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers