Wat aan in bed met 6 weken?

Ik ben er toch weer een beetje uit, dus maar even jullie mening vragen over de nachten.

Evi is sinds een aantal nachten nogal druk in bed, dus ik heb haar een slaapzakje aangedaan. Het is enkele en dunne stof. Ik doe haar daarin met een rompertje en een truitje (slaapzak heeft geen mouwen). Daar overheen gaat haar dekentje (1 keer dubbel). Het is bij ons op de kamer tussen de 17 en 20 graden deze dagen. Denken jullie dat dit goed is? Ze slaapt de laatste dagen slecht, dus wellicht heeft ze het te warm of te koud?? Volgens mij niet, maar ben wel benieuwd naar jullie mening hierover.

alvast bedankt!

liefs

Volgens mij is het prima zo hoor, zoals je het nu hebt. Je kan altijd even als ze wakker word in haar nekje voelen of ze erg warm of juist koud is. Dan weet je het meteen. Voelt het goed, dan is het goed en ligt het daar niet aan.
De verwarming staat bij ons nu helemaal uit. Overdag maar ook 's nachts.
Het word bij ons in huis 's nachts ook sowieso al niet kouder meer dan 16 graden.
Sylvie slaapt op het moment in haar rompertje in een dikke slaapzak met korte mouw onder een enkele deken. We moeten nog een zomerslaapzak kopen namelijk.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Met 6 weken sliep H met een romper met lange mouwen, een pyjama en een zomerslaapzakje zonder dekens.
Maar zonder dekens was meer omdat ze zich met slaapzak aan alsnog heel haar bed door wurmde…

Maar ze had het niet te koud.
I kzou ook even haar nekje navoelen als ze wakker is.

Jordan was in december ongeveer 6 weken. Toen was het nog best koud. Wij legden hem in z’n wiegje in een lekkere dikke pyama met een lakentje en gebreid dekentje + over z’n voetjes nog een ander deken. Zo bleef hij lekker warm!

Ik denk zoals je het nu beschrijft hoe de kleine bij jullie gaat slapen, het toch gewoon prima is

Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010

Idd gewoon even het nekje voelen, daar kun je aan merken of ze het koud hebben of niet. Daan heeft een romper korte mouw aan, een truitje met lange mouw en een broekje. Hij ligt onder een lakentje en een dun dekentje.

Groetjes,
Sandra

Nekje voelt goed, ik controleer tijdens elke voeding soort van automatisch…

Dacht al dat het de temp niet zou zijn, maar je zoekt toch een beetje.

Vannacht weer zonder slaapzak trouwens, gewoon met broekje aan en dat ging goed. Wellicht is ze toch nog niet toe aan een slaapzak…?

Hmmm… toch wel handig wanneer ze kunnen praten! oke, je hebt geen moment meer rust, maar het is wel erg handig!

liefs