Wassen van een baby

hallo
mijn zoontje kan niet tegen producten van zwitsal of natusan(jeuk en schilfers op zijn bolletje) maar aangzien hij nog wel eens wil spugen wil ik hem toch lekker wassen, iemand tips??? hij gaat wel in bad met balneum olie maar daar kan ik hem niet lekker mee wassen

groetjes karin en quinten nu 6 maanden

Ik denk Hypoallergeene zeep, er zit alleen nooit een geur aan juist dat dat hij daar waarschijnlijk op reageert, zou ook zkerniet elkedag badderen omdat dan juist de huid erg uitdroogt…

Succes en sterkte voor je zoontje want jeuk is niet leuk

Tries

Hallo! Je kunt misschien La Roche Posay Lipikar Syndet proberen (als jouw zoontje geirriteerde huid heeft)

http://www.vita4all.nl/epages/vita4all.storefront/440d515203881f5a27173e94af660645/Product/View/131362/131362

Er is ook de baby sebamed zeepvrij en alkaline vrij wastablet (maar weet ik niet als het zonder parfum is).

groetjes,
rachel

Hoi Karin,

Je zou Neutral kunnen proberen? Mijn zoontje reageert ook snel en wij gebruiken daarom, naast badolie, de shampoo en (zeepvrije) douchegel van Neutral. Gaat prima en is niet zo duur. Er zitten geen geurstoffen in, is zo gemaakt dat de kans op allergische reactie vrijwel nihil is en is ook geschikt voor baby’s.

Suc6,

Renate