Zoals elke zwangere heb ik toen alle kleertjes staan wassen en ik was nog steeds alles wat ik koop of krijg, maar ik vroeg me af hoe lang ik hier mee door moet gaan.
Groetjes,
Michèle
Zoals elke zwangere heb ik toen alle kleertjes staan wassen en ik was nog steeds alles wat ik koop of krijg, maar ik vroeg me af hoe lang ik hier mee door moet gaan.
Groetjes,
Michèle
Ik heb destijds alleen alle kleertjes gewassen voordat ze geboren werden. Verder heb ik nieuwe kleertjes nooit eerst gewassen voordat ze ze aan kregen. Nooit last mee gehad. Niet te krampachtig mee doen. Je merkt snel genoeg of ze daar last van krijgen.
Als je met dat soort dingen te voorzichtig en krampachtig omgaat, kan ze straks nergens fatsoenlijk tegen. Laat dat huidje maar lekker wennen hoor!
Groetekes, Sje
Eerlijk gezegd wassen wij ondergoed en dergelijke voor onszelf ook altijd voordat we het in gebruik nemen.
M.
Oke dan stop ik daar denk ik wel mee, tenzij ik vermoed dat het nog krimpt of zo, want sommige dingen kon ze pas na een week aan omdat ze nog gewassen moesten worden.
Groetjes,
Michèle
Ik ben het helemaal eens met Sje. Ik vind het zonde om alle kleding meteen te wassen! Ik deed het eerst wel, maar Julia heeft nergens last van. Wat Sje zegt, straks kan je kindje nergens tegen. Als je baby naar de creche/het kdv gaat, wemelt het werkelijk van de bacterieen! Daar bouwen ze weerstand van op! Ik wilde inderdaad ook even testen of Julia regeerde op wasmiddelen e.d. Ik waste alles in Neutral. Nu ze niet allergisch blijkt te zijn, was ik alles in ons eigen wasmiddel (wel zonder wasverzachter, ik weet niet waarom eigenlijk) en dat gaat prima. Ik was niet meer alles wat ze nieuw krijgt hoor. Het wordt er allemaal niet mooier op. en als het niet nodig is…Overigens was ik sommige kleding van mezelf wel, want soms staan er zulke zweters kleren te passen, bleeh. Maar gelukkig zweten babietjes nog niet!
Groetjes Rainbow
Trotse mama
hier ook hetzelfde als Sje… vind het zonde om te gaan wassen als het nieuw is want dan gaat het hier ook in de droger (geen ruimte voor waslijn) en dat zie je al snel aan je kleding hoor… dus … stoppen met wassen alleen rompertjes doe ik wel!
Ja daar stop ik ook meteen mee, ik was ze alleen als ze vies zijn Hier gaan ze wel aan de lijn, maar toch was zat want pappa en mamma gaan ook gewoon door met kleertjes dragen.
Groetjes,
Michèle
Mijn kraamhulp zei me dat ik ook alleen maar de kleertjes hoefde te wassen die pal op de huid zijn, zoals romper enzo. Broekjes e.d. hoefde niet zei ze.
Ik had tijdens zwangerschap ook alles gewassen. Nu doe ik dat niet meer, alleen dus de rompers.
De machine doet gelukkig het werk, want hier staat er elke dag wel een machine aan… Is het niet de wasmachine dan is het wel de afwasmachine…
Liefs
ik moet zegen ik loop met onze was een beetje achter, aan de andere kant kleren zat hoor, maar ik moet hem toch een keer weg gaan werken. Zit een beetje met komt wel goed. Ha ha ha tot ik van de week zonder iets zit… Toch zo maar even een wasje draaien denk ik.
Groetjes,
Michèle
die van mij hangt alweer te drogen… en de afwasmachine is ook alweer klaar…
je moet je toch niet voorstellen dat je alles met de hand moet wassen zoals vroeger??? pff… word al moe als ik er aan denk!!
Liefs
Ha ha ha ik heb een droger dus als ik me even kwaadmaak kan ik in een dag alle was draaien, drogen, strijken (wat gestreken moet worden) en vouwen. Alleen Morgan haar was hang ik aan de waslijn. Dat spul is zo droog. Dus daar draait de droger niet voor. Enne inderdaad, lang leven de wegwerpluiers.
Groetjes,
Michèle