Wasmachine vraag

bij sommige wasjes,zitten er steeds grijs/zwarte vegen op,en is niet zo erg op donkere was maar wel op de licht gekleurde was

als ik daarna over wast gaat het er helaas niet uit,gewolg al 6 shirts van mij die ik zo weg kan doen…

en in sommige shirt komen er kleine gaatjes echt irritant vind ik het…

hans heeft al in de trommel gekeken gevoeld maar voelt niks

zit nu te twijfelen of ik bosch belt en dan een monteur laat komen,maarja dadelijk vind hij ook niks ben je wel voorij kosten en arbeidsloon kwijt en dat is ook niet zo laag dacht ik

maar heb een van jullie dit wel eens gehad???

onze machine is 3 of 4 jaar oud

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Heb het ook wel eens gehad, toen zaten er theedoeken bij met zo’n metalen ring erin en deze gaf af. Die theedoek weggegooid en geen last meer.
Misschien kan het ook met andere metalen voorwerpen te maken hebben die afgeven.

Groet Vanessa mama van Senna.

teveel wasmiddel aangekoekt in je rubberen ring… ik heb er ook last van

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Wel heb ik soms last van witte strepen op zwarte kleding. Weet ook niet hoe ik er vanaf kom…

Gr Sandra

hier nog een , hele dunne zwarte steepjes op rompers hempjes ondergoed
alsof er een potlood is mee gewassen , kan er ook niet achterkomen hoe het komt???

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

quote:
teveel wasmiddel aangekoekt in je rubberen ring.. ik heb er ook last van

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

gebruik altijd vloeibaar,en me ring ziet er schoon uit,kijk ik elke dag na namelijk ook omdat madammeke wel eens iets in haar zakken laat zitten

maar zo te lezen zijn er nog meer die er last van hebben

mama van stijn en larissa,

ik gebruik nooit zelfde wasmiddel,ik pak welke ik wil van sunil,dan weer fleuril dan weer ariel…dus dat kan dan ook niet he

ppffffff denk dat ik morgen toch maar ff belt met de fabrikant

Dylan & Kaitlyn

ja dat doe ik ook hoor , wat er maar in de aanbieding is!!
maar ik was vanochtend aan het vouwen en toen zag ik het ook weer in vrij nieuwe rompertjes van die kleine , baal ik van , maar zou het echt niet weten
verder die gaatjes , heb ik altijd in de shirtjes van WE ik weet niet of jij daar ook wat van heb voor die jongen , maar daar heb ik altijd van die kleine gaatjes in

Komt me bekent voor, maar wat het zou kunnen zijn??
ik dacht dat het aan mijn wasverzachter lag.
dus een anders merk gekocht, ging en tijdje goed, maar toen begon het weer zonde van de kleding.
Maar helaas heb ik er geen oplossing voor gevonden, mijn wasmachine begaf het een paar weken later, nadat hij ook nog eens een aantal kledingstukken kapot scheurde.

Groetjes Marianne mama van Ruben

moest nog aan je denken gister toen ik de was aan het ophangen was
1 shirt weer onder en de rest niet???
snap er geen reet van hoor , had je nog gebeld??
ik ga eens zoeken op internet

er zijn best wel veel klachten over die strepen hoor

Even een vlekken-aanvulling voor als er nog andere vlekken ter sprake gaan komen.

Stel, je hebt opeens gelige/bruinige strepen in je kledingstukken die er voor het wassen niet in zaten, dan kan dat veroorzaakt zijn door de Blauwe Regen (bloesemboom/struik).

De afscheiding van die boom is in eerste instantie onzichtbaar. Maar zodra die afscheiding in aanraking komt met kalk (aanwezig in ons water) dan kleuren de vlekken gelig/bruinig en je krijgt ze er niet meer uit.

Kijk dus uit als je in de buurt van een Blauwe Regen komt. Prachtige struik/boom, maar funest voor je kleding!

Omdat je niet met elk kledingstuk in de buurt komt van zo’n boom, kan het dus ook zijn dat je in het ene kledingstuk wel vlekken hebt na het wassen en in andere kledingstukken weer niet.

Groetekes, Sje

hahah ja dat had ik wel eens gehoord van die blauwe regen

maar baal wel ,zit die referenties te lezen en idd heb ik ook wel eens dat me was naar grondwater ruikt,dan was ik hem mmaar weer over en na 2x wassen is het dan weg ook zoiets raars

ik heb nog niet gebeld,omdat ik de garantie bewijs ff niet zo snel kan vinden
als goed is had ik 5 jaar garantie en de machine is dacht ik 3 of 4 jaar

ga vanavond weer verder zoeken en hoop dat ik hem vind
kan ik van de week ffies bellen

Dylan & Kaitlyn

Hoi Bianca,

ik had die grondwaterlucht ook geregeld en volgens onze vaste reparateur gebruik je dan teveel wasmiddel.
Verder adviseert hij om minstens 1x in de maand met poeder te wassen ipv vloeibaar en op 60 graden, dat doodt alle beestjes in de machine. Ik waste zelf altijd alleen met vloeibaar en had ook geregeld rare strepen en vlekken, maar nu niet meer. Misschien helpt het.

Groetjes,
Inge