Was van de week met.kaitlyn naar

de dokter geweest,ze klaagt al weer een tijdje over buikpijn en hoofdpijn.

ik dacht ja dit kan niet en verzint ze niet zomaar.

alles onderzocht beluisterd maar alles klinkt goed.

1 op de 10 kinderen schijnen dit te hebben en gaat vanzelf weer over.

hij vroeg ook gaat ze wel eens zomaar leggen op de bank grond of hangerig naar jou toe,ja dat doet ze
dan zoeken ze moment om rustig bij te komen van de pijn.

maar omdat alles helder en goed klinkt word je niet door verwezen

maar mocht ze nu koorts krijgen dan word ze gelijk naar ziekenhuis door verwezen om onderzoeken te doen

nu net breng ik haar naar bed en ze voelt warm aan me hart bonkte want toch ben je bang dat ze wat heeft en de dokter het over het hoofd ziet he,maar ze had 38 dus niet echt koorts.

maar de plek die ze dus ook beet pak als ze au heeft is de plek waar ik ook pijn had en mijn gal is eruit gehaald,dus je begrijp ik vind het dus doodeng

maar kan een kindje van ruim 2 dat al hebben
of iets met der midderif

volgende week ga ik wel terug ook omdat ze met eten in krimt van de pijn

wat zullen jullie doen

groetjes bianca

He, klinkt heel vervelend!
Kan het ook niet blindedarm zijn? Dat kan namelijk ook opzetten tijdens of na het eten (heb ik nl zelf ook gehad).

Sterkte!

Groetjes Mim

Hoi,

Je moet niet altijd naar de dokter luisteren, als je niet gerust bent dan zou ik even naar de spoed gaan en toch effe laten checken. Het is vast niets maar uit ervaring weet ik dat ik liever dubbel heb gechecked dan met een wrang gevoel te blijven zitten, en kinderen zijn goudeerlijk en jokken niet over zo dingen.
Hetis belangrijk dat je zelf gerust bent want nu ga je extra opletten en zie je vanzelf dingen die er misschien niet zijn of normaal zijn maar nu appart lijken

Volg je gevoel dan kom je nooit begrogen uit.
Ps sterkte.

natacha

Gewijzigd door - Taske op 03 Oct 2003 14:06:36

mimpie

dat zei een vriendin ook al maar is ze daar niet jong voor

groetjes bianca

Hoi,

Ik ben het wel met Natacha eens. Je moet gewoon je gevoel volgen.
Persoonlijk vind ik het niet normaal dat ze tijdens het eten krimpt van de pijn. Da’s toch hartstikke zielig!
Ik zou gewoon terug gaan als je het niet vertrouwd.
En 38 graden is dan wel geen hoge koorts maar staat wel bekend als het typische "ontstekings-koortsje"
Ik zou toch nog een keer gaan, maar dat is mijn mening.
Volg je gevoel hoor!! Vaak heb je het bij het rechte eind!
Sterkte!

Groetjes, Bianca

toch maar effe weer terug naar de huisarts hoor, hij moet er maar effe goed naar kijken, alleen al om jou gerust te stellen, anders zit je van het weekend met een andere arts of iets dergelijks, sterkte ermee

Kussies