Was ie eindelijk helemaal beter zet het WEER op

ja hooi koorts klachten kunnen ze wel hebben maar dat noemen ze anders benick, omdat dat gewoon een fase kan zijn.
pas met 4 kunnen ze de diagnose geven, die definitief kan zijn snapje?
ze hebben er een apart woord voor,
dat is het zelfde met een voedsel allergie, ze kunnen intolerant zijn maar voor een bepaalde leeftijd kunnen ze erover heen groeien.
aangezien ik echt chronische bronchitus heb gehad (vast nog wel maar weinig tot geen klachten) zit de kans erin dat hij dat over genomen heeft… even afzien allemaal
ooh ik heb zooo’n zin in het warme weer,
lekker in de zon spelen met mijn ukkie!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ik snap het
Geniet vanmiddag! Lekker buiten. Ga ik ook doen met Nick. Eerst nog even slapen en dan hup de tuin in of naar de speeltuin!

Groetjes Bianca

Niets ernstigs gelukkig. Hopelijk doet het pufje z’n werk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ik ging er ook niet vanuit dat het ernstig was, maar het is wel heel vervelend voor hem.
omdat hij s’nachts zo wakker ligt ervan.
en ik vond dat dat moest stoppen

Arme Rico het houdt ook niet op hè. Moet zeggen bij Dylano werkte de puf altijd snel dus hoop bij Rico ook.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@Michelle: had Dylano ook ventolin?
en zo’n hulpstuk met een kapje erop (en op dat “flesje” staan dan beertjes)

oh trouwens michelle,
had dylano ook veel slijm? ging dat beter met die ventolin?
want ik betwijfel dat eigenlijk of dat het geval gaat zijn… vandaar dat ik het even navraag aan jou omdat jij ook met de pufjes bezig bent geweest

Ja Dylano had ook ventolin en indd zo’n hulpstuk. Wel een andere als Rico maar werkt hetzelfde. Die jij hebt is fijner. Die van Dylano is groter. Als hij hem niet meer nodig heeft niet weggooien hoor, wordt maar 1 keer per jaar vergoed.

Dylano hd er indd ook slijm bij en piepen.

Liefs Michelle

ja rico heeft een airo chamber ofzoiets.
maarj ij kent die dingen wel die ik bedoel?
met zo’n plastic mondstuk erop alsof je zuurstof bij krijgt
waarom heeft Dylano die dan niet gekregen?
want je had er 1 speciaal voor baby’s
en 1 speciaal voor kleine kinderen.
(bij mijn wete dan)

Ik wilde even nog weten hoe het ging met Dylano en zijn slijm met het gebruik van ventolin.
Want als rico hoest s’nachts, dan hoor je dat slijm en dan ineens: ieeeehh
alsof ie dus bijna geen lucht krijgt. het is niet zo dat hij piept tijdens het ademhalen, maar gewoon dat ieehh geluid als je amper lucht krijgt na het hoesten ofzo.
Ik hoop dat doordat rico’s luchtwegen wat open gaan staan door de ventolin, dat het slijm makkelijker weg kan, maar is dat een logische werking van ventolin? dat het dan ook helpt tegen het slijm?

pf nu moet ik even denken hoor inge, geloof wel dat Dylano het slijm makkelijker wegkreeg indd omdat zijn longen wat verder open gingen staan en hij dus meer lucht kreeg. Ze kunnen het dan ook makkelijker ophoesten.

De puffer van Dylano is ook voor babys maar is zo groot en niet handig als je in je eentje bent. Toen hoorde ik indd dat er ook een kleinere was met beertjes erop (ook veel mooier ) dus ik naar de apotheek, maar kreng kostte 45 euro dus dacht laat maar zitten

Liefs Michelle

huh? ik heb die idd wel gewoon vergoed gekregen.
we hebben hem voor het slapen dus zijn pufje toegediend. nou
je het zegt, DEZE valt ook groter uit,
hij wil hem telkens vasthouden, en onder zijn kin steekt het wat uit dus ik weet niet of hij het voldoende binnen kreeg, dus ik heb er maar 2 gegeven, omdat hij de 1ste keer ook snel los liet en ik vrijwel zeker wist dat ie amper wat binnen had.
nu werkte het dus wel goed na die 2e puf,
na 5 minuten moest hij hoesten en hij hoeste het gewoon op leek wel! echt goed!
nu ligt ie in bed en hij is voor het eerst meteen stil s’avonds sinds 2 weken.
nu hopen dat dit doorzet!

Toppie!!!

Liefs Michelle

Nou ik heb alles gelezen. Het zit Rico niet mee zeg. Hopen dat de pufjes hun werk doen en dat hij heeeeeeeeeeeeeeel snel opknapt. De dokter had het bij ons over weazertjes (weet niet hoe je het schrijft) dat zijn kinderen met klachten die lijken op astma of bronchitus. Op latere leeftijd weet niet meer welke wordt bepaald of ze het wel of niet krijgen. Marijn en Dion hebben beide ook deze symtomen
Dion heeft nu een babypuffer die met die beertjes en die is zeer compact, Marijn had vorig jaar echt zo’n bakbeest en dus niet handig om mee te nemen.
Nou sterkte met de kleine man en hopen dat heel er snel weer rust voor jullie is.

Gewijzigd door - pranger7 op 07 Apr 2010 21:53:39

Ah, dus Rico heeft nu pufjes? Hopelijk gaat het nu beter! Zo’n verkoudheid/benauwdheid etc. kan inderdaad steeds terugkomen en dan duurt het even voor je beter bent. Maar die Ventolin is hopelijk DE oplossing! Fijn dat Rico nu meteen kon slapen zonder hoesten en slijmgeluidjes! Kusje van Eef.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

nou, de nacht was brak verlopen.
hij heeft zich weer een ongeluk lopen hoesten.
en dat terwijl het er zo goed uitzag leek wel.
nu is ie ineens bang voor de voorzetkamer van de puffer
ooh help!! iemand tips??
krijg zo de ventolin niet naar binnen.
hij begint zo hard te huilen als ik het op zijn mond zet
dat hij dus niet echt doet wat de bedoeling is.
ik wil hem natuurlijk niet banger maken
Michelle haha jij weet vast wel een oplossing

@Rainbow: rico geeft eef ook een kusje!

Inge ik heb gereageert in je andere topic.

Liefs Michelle

Vervelend dat het nog steeds niet beter gaat met hoesten.

Heel veel beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Oh er ging wat mis, ik heb perongeluk mijn bericht helemaal gewijzigd, haha, op bladzijde 1.
moest eigenlijk reageer op topic zijn… maargoed mijn bericht staat dus boven aan het topic op blz 1

Inge ik zou maandag de ka even bellen als ik jou was en de ha deze ronde overslaan. Even kijken wat hun zeggen want lijkt mij ook hooikoorts.
Sterkte met je kereltje.

Liefs Michelle

dankjewel michelle,
ik zie er tegenop om weer naar het ziekenhuis te moeten gaan…
ik zie alleen nog meer tegen de aankomende dagen op, ik weet niet waar het nu weer heen gaat. Moet zeggen dat ik zelf ook wat verkouden ben geworden, maar bij hem blijft het bezig.
Ik denk niet dat ik die puffer moet gebruiken zonder " voorkamer" wel??