Was even druk

heb een nieuwe kast jeeeeee hij is super 2 dagen er mee bezig geweest, want tries vond het uiteindelijk niet goed dus moest alles op nieuw in elkaar gezet worden ziet het er super uit, de kids vind het ook super kunnen nergends van afblijven grrrrrrr.

maar alles is bijna klaar en dan zal ik er weer wat meer zijn hihihi liefs Tries

Liefs Tries

Wat voor een kast Tries??
Voor in de slaapkamer of de huiskamer…?
Wel leuk hoor!!!
Kan je lekker weer je troepie kwijt, haha! (sorry hoor, heb het nu een beetje over mijzelf aangezien ik door ons nieuwe bed veel kastruimte erbij heb en daar heeeeerlijk mijn “troep” in kwijt kan )
Heeeeel veeeeeel plezier met je nieuwe kast!

Liefs, Bianca

P.S. vertel eens hoe hij eruit ziet…ben nieuwsgierig geworden door je enthousiasme!

Gewijzigd door - Bieb op 04 Jan 2004 23:38:10

hahahaha lachu ziet het voor me in elkaar uit elkaar haha

maare foto’ss willen we wel ff zien natuurlijk

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

zal zo eens even een foto maken van mijn mooie kast overgens in de huiskamer hihi, tries nu even ites minder blij mijn wasmachine is kapot grrrr 4 jaar oud dus morgen bellen of iemand hem kan maken… zal zo even een foto er op zetten

Tries

Liefs Tries

jeetje balen man en dat is iets waar je niet zonder mee kan ja als moet moet het maar liever niet hoop dat het snel gemaakt is

wat is er stuk eigenlijk

waarschijnlijk de voorlager zegt peet, op zich niet echt duur als het goed is maar de voorrijkosten zijn vaak hoog, we zien het wel grrr en ja hopelijk kan ie snel komen want ik had pas 1 was gedraait van de 4 of zo hihi oeps…

Tries

Liefs Tries

ja idd die voor rij kosten he zijn zo hoog nou hoop dat het mee vlt en dat er iemand snel wilt komen

nu wel toch? even de lamp weg denken die krijgt nog een nieuw plekkie

TRies

Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 05 Jan 2004 21:31:50

ziet alleen kruisje tries

kan dat nou? ik zie hem wel

Tries

Liefs Tries

chips zie het al

Tries

Liefs Tries

Een hele mooie kast.
Enneh de laatjes hebben zeker een magische aantrekkingskracht voor de kinderen??

Een knuffel van een trotse vader!!

Hoi Tries!

Wat een leuke, aparte kast joh!
En inderdaad: maken de kids niet constant die lades open? Zitten echt heerlijk op kinder-hoogte
Vervelend zeg, van je wasmachine!
Hopelijk is ie gauw weer gemaakt anders heb je daarna weer zoveel “in te halen”
Maar leuk dat je een foto geplaatst hebt.
Was helemaal nieuwsgierig geworden door je enthousiaste verhaal, haha!

Liefs, Bianca

ja de kids vinden vooral de planten erg leuk, en de laadjes, maar ben al 3 dagen aan het waarschuwen, tikken op de vingers maar tot op heden werkt het niet erg, ja roy heeft door gekregen dat ie kan terug slaan,hahah grrrrr

Tries

Liefs Tries

Hahahahahahahaha!!!
Sorry hoor, maar zoooo herkenbaar!
Stephan ontdekte destijds ook dat ie terug kon slaan haha!
Als ik hem een tik op zijn vingers gaf, gaf hij er met een stalen gezicht gewoon 1 terug.
En ging vervolgens gewoon verder met datgene wat dus niet mocht

Weet je wat wel helpt soms?
Als je ze in het begin wél even overal aan laat zitten.
Ik heb dat met de kerstboom gedaan dit jaar.
Stephan heb ik de kerstballen laten voelen en de lichtjes en hoe de takken voelden etc. etc.
En nét gedaan alsof hij er gewoon aan mocht zitten.
Dan is de lol er namelijk vaak af.
Vaak gaat het er namelijk om dat ze lekker TOCH willen doen wat NIET mag.
Juist OMDAT het niet mag!
Hij heeft verder niet meer aan de kerstboom gezeten.

Maar ik weet ook dat dat verhaal niet ALTIJD opgaat hoor!
Stephan zit nu nog weleens aan dingen waarvan hij donders goed weet dat het niet mag.
En luisteren? Wat is dat??? Hahahaha!

Groetjes, Bianca

he gaaf is tie tries

Jeetje mooie kast Tries. Lijkt wel iets op die van mij, zelfde principe. Ik heb zo’n Bonde kast van Ikea. Ideaal. Heb er wel rieten mandjes ingezet, omdat ik véél te veel meuk er in had liggen . En als de kindertjes aan de laatjes zitten, doe je het gewoon weer lekker dicht, een vingertje meer of minder maakt toch ook niets uit? (neeeeeee hihihi das wel errug gemeen).

Balen van je wasmachientje hoor. Pfff ik ken het. Toen Lucas net geboren was en zijn eerste dag thuis was, ging ie hier ook stuk. Deed niets, helemaal doorgebrand! Midden in de kraam week dus. Marcel snel een winkel gaan zoeken, die de volgende dag kon leveren. Dure week geweest hoor, want ik moest óók nog die week nieuwe luiers en kleren voor Lucas aanschaffen, omdat ie zijn andere kleertjes en luiers niet paste…

Kijk eens, ik ben dr weer en klets gelijk weer over van alles en nog wat , van de hak op de… hihi.

groetjes Monique