Was dat bij jullie ook?

Ik vind het mama zijn eigenlijk als ik heel eerlijk ben nu pas ECHT leuk, ik vond het altijd wel leuk en ben kei trots natuurlijk, maar de 1e 3 maanden ofzo, had ik het idee Demi helemaal nog niet zo goed te kennen.
Als ze huilde dan wist ik nooit zo goed waarom ze nou huilde, honger, slaap, gewoon aandacht, ik gokte altijd maar wat.
Maar nu weet ik precies wat er aan de hand is.
Stom he dat je de 1e periode je eigen kind niet eens zo goed kent…
Hadden jullie dat ook, of ben ik een uitzondering?

Groetjes Nathalie

Nathalie,
heb ik ook, vondt na 4 maanden veel leuker,
Waarom,
dan pas krijg je echt wat terug,
nu helemaal als jasper huild gaan echt die handjes omhoog, heerlijk is dat.

Groetjes Gabriella en Jasper

ik denk dat iedereen het wel heeft.
je bent kei trots op je keintje maar je moet zelf ook nog wennen aan het idee mama zijn.
je moet je kleine aftaseten en kijken wat ze nu bedoelen met dit huiltje of met dat huiltje.

daarkomt ook nog bij dat ze in het begin kei veel slapen en weinig anders doen dan eten poepen slapen boren huilen.

na een maand of 3 wordt de kleine zich veel bewuster van alles om der heen.
daardoor wordt het automatich leuker.
en je weet nu na die tijd precies wat er is als ze huilen.

en je loopt niet meet met je ziel onder je amr van wat is dit waarom huilt ze waarom doet ze dat omdat je het weet

dat is de ervaring die je de afgelopen maanden op hebt gedaan.

nu amber 16 maanden is begint het op nieuw nieuwe fases nieuwe dingen praten ze zegt rare woorden die nergens op slaan maar voor haar heel belangrijk zijn gelukkig wijst ze ook aan wat ze bedoeld zodat ik weet wat het betekend en dan het juiste woord kan zeggen en het kan geven aan haar.

ik zelf zou de woordjes niet kunnen schrijven of uitspreken tis een vreemde taal soms zou ik willen dat ik in star trek zat met een vertaler hahaha

maar hoe ouder ze worden oe leuker en hoe moeilijker het opvoeden word.

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

jaaaa heel herkenbaar!!!No breekt echt de periode aan dat ze bewust worden van een hele boel dingen om hun heen, maar die periode van wennen heeft duidelijk vruchten af geworpen, heb het gevoel dat ik richting examen doe kan gaan nu, nu zou ik wel slagen een maand geleden nog niet

Kussies

Ja ik herken het ook wel hoewel ik jordy heel goed aanvoelde wist ik toch ook vaak niet waarom ie nou huilde nu huilt ie zelde of nooit maar als ie huilt hoor ik nu pas echt goed aan zijn huiltje wat er is.
grappig eigelijk… vind het ook steeds leuker worden.

Tries