Warner Bros

Vanochtend kreeg ik het in m’n kop om een dagje weg te gaan, ik begon bescheiden over een dagje naar de vleut (dierenpark)
Nou es effe gebrainstormd met manlief meteen op internet mee gekeken.
Eerst nog aan bobbejaanland gedacht, alleen daar ga je betalen vanaf dat ze 1 meter tot 1.40 zijn ja doei, kan ik voor 2 kids “vol” (21 euro) gaan betalen… Dat vond ik te zout worden…
Efteling vonden we toch wel te gewoon
Dus Warner Bros kwam in m’n gedachte, oh Arno meteen enthousiast (ook nog een kind )
Nou dat was te doen, vanaf 4 jaar betalen, dus Milan in elk geval gratis…
We hadden 2 buggy’s mee want voor Demi is dat ook best zwaar de hele dag op sjouw, en met het oog op het kwijtraken vind ik de buggy altijd wel lekker safe. Aan de kassa bedacht ik me opeens dat Demi best vaak benadeelt word omdat ze zo klein is, en dus ook niet overal in mag, dus aan de kassa zei arno dat Demi in juli 4 word stout he? Scheelt wel mooi 23 euro
En we hebben echt een hele leuke dag gehad, en mooi weer zeg!! Gewoon warm zelfs, we konden allemaal de jassen uit!!
En Milan durfde gelukkig overal mee in, vorig jaar wilde hij zelfs niet in een draaimolen ofzo, (vandaag nog niet trouwens) maar de waterboten en dat soort dingen deed ie vandaag prima, 1 atractie vond Demi eng omdat je er nat in kon worden en zei: ik wil niet ik vind het eng!! Das niet eng riep Milan das gaaf!! haha!
half 7 terug op weg naar huis, en rond 8 uur waren we weer thuis, milan had een uurtje geslapen op de terugweg, en ligt nu nog effe bij papa op de bank, hij kan niet slapen hij zit helemaal vol van vandaag zo leuk vond ie het!
Echt gaaf als je opeens besluit zoiets te doen, beter dan weken ervoor te plannen, althans hier is dat zeker zo!
Ze zijn beide een hele grote spongebob rijker, ze hadden daar van die levensgrote grijpers, en arno probeert 1x en hoppa meteen kassa dus toen moest er nog 1 komen, gelukkig lukte dat ook weer vrij snel en beide een hele lekkere zachte knuffel voor in bed, Demi Ioor (hoe schrijf je dat) en Milan heeft poehbeer.
Ik heb er echt van genoten had ik effe nodig
Oh en dan van die figuren die daar rond liepen, pink panter en dat soort beren allemaal, ohhh Demi wilde ze allemaal effe voelen en knuffelen haha!
Oh en ze hadden een voorstelling van spongebob in 4d met zo’n brilletje, dat was leuk joh! Demi vond het helemaal geweldig, net echt, stoelen trillen en bewegen, en het gaat waaien en spatters echt te voelen enzo, was echt heel gaaf!

Zal strakkies effe wat foto’s plaatsen!

Groetjes Nathalie & Co

Ooooh, wat gaaf joh!!!
Dat zou ook echt helemaal iets voor ikke zijn (ben gek op dat soort onverwachtse/spontane dingen )
Ben erg benieuwd naar de foto’s

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hij wacht op goedkeurig, maar dit is de link:

http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=2040

Groetjes Nathalie & Co

wow nahtalie, het zijn ectt super mooie foto’s .
ik wist echt niet da warner bros al geschikt was voor de kleineren onder ons ook
da is toch in duitsland he ? of zit ik er nu helemaal naast ?

Ilse,

Fiere mama van deze hartedief ! ( 25/08/2003)
Vrouwke van Marc

quote:
Echt gaaf als je opeens besluit zoiets te doen, beter dan weken ervoor te plannen, althans hier is dat zeker zo!

Lekker toch! zulke spontane beslissingen.
en erg mooie foto’s!! en je heb echt 2 schatjes om te zien

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Die foto’zijn echt super leuk zeg!!!
Maar wat oogt Demi idd klein voor haar leeftijd (ze scheelt toch maar een maand met Steef toch? Die zou ik trouwens niet meer in een buggy krijgen hihi, voelt ie zich veeeels te “groot” voor )
Wat een grote spongebobs waren dat zeg!
Leuk dat jullie er twee uit hebben kunnen vissen
Milan is ook een schatje

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

quote:
wow nahtalie, het zijn ectt super mooie foto's . ik wist echt niet da warner bros al geschikt was voor de kleineren onder ons ook da is toch in duitsland he ? of zit ik er nu helemaal naast ?

Ilse,

Fiere mama van deze hartedief ! ( 25/08/2003)
Vrouwke van Marc

Klopt het is in duitsland
En gewoon al erg leuk voor de kleintjes!

Groetjes Nathalie & Co

quote:

en erg mooie foto’s!! en je heb echt 2 schatjes om te zien

Dank je

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Die foto'zijn echt super leuk zeg!!! Maar wat oogt Demi idd klein voor haar leeftijd (ze scheelt toch maar een maand met Steef toch? Die zou ik trouwens niet meer in een buggy krijgen hihi, voelt ie zich veeeels te "groot" voor ) Wat een grote spongebobs waren dat zeg! Leuk dat jullie er twee uit hebben kunnen vissen Milan is ook een schatje

Idd ze schelen maar een maandje, en Demi gaat er graag in zitten, die ziet er het gemak wel van in
Ze zijn we sneller bij een volgende attractie
Ja leuk he die spongebobs hihi, zo’n grote grijper had ik nog nergens gezien, ik dacht ook, och dat lukt nooit!

Groetjes Nathalie & Co

gaaafffffffffffffffffffffffff we willen ook daar eens heen,maar heerlijk dat ze nog ff in de buggy wil en ze lijken zo wel twins joh even groot

of is milan zo grote bink

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

quote:
nog ff in de buggy wil en ze lijken zo wel twins joh even groot

of is milan zo grote bink

Demi is fijntjes en Milan is groot op die manier zie je de 2 jaar verschil dus bijna niet

Groetjes Nathalie & Co