Warmte

Op de kamer van Erik is het rond de 25 graden. Hij slaapt in een romper zonder mouw in een zomerslaapzakje zonder mouw. Hij lag er net in met nog een pyjamajasje aan, maar had het koude zweet in z’n nek staan en werd huilend wakker. Dus het pyjamajasje maar uitgedaan en hij slaapt weer.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@ Inge! Gaaaaaaaf dat Rico zo goed dronk! Eva doet dat niet, die smijt de beker meteen weg! Misschien moet ze ook een keer echt dorst hebben? Dan rukt ze hem misschien ook uit mijn hand?

En vandaag moest ik even werken. Er was een opening die ik mee georganiseerd had. In een park. Ik moest Eva meenemen i.v.m. geen oppas. Ze zat in de autostoel en voelde helemaal nat aan daarna. Toen moest ik met de wagen door het snikhete park. Ze lag ook tam in haar wagentje en lachte ook niet echt. Terwijl ze meteen schaterde toen we thuis waren! Gelukkig waren we na een uur weer thuis en at ze koel fruit. Dat smaakte goed. Kindjes hebben het snel warm, dus ik kleed haar ook niet te warm nu!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Onze kleine meid (4,5mnd) heeft op echte warme dagen alleen een rompertje aan met korte mouwen. In bed ligt ze onder een laken in haar rompertje. Als we op pad gaan heeft ze rompertje en verder niks, is het iets minder heet dan heeft ze shirtje en broek aan. Ik heb niet het idee dat dat te koud voor haar is. Als ze wat meer gaat bewegen in bed zou ik wel een slaapzakje gebruiken en dan geen lakentje meer (als het echt warm is).

Groetjes!

haha ja ik moest echt lachen toen hij dat deed, maar toen ik hem toen straks naar bed bracht liet ie een boer en hopsakee een bult water eruit met een hoop zuur IN mn haar, pfff, maar ik had nog geen tijd om in de douche te springen en ik had het wel wat afgedaaan met water maar het werd daarna kei hard

en Michele:
rico kan niet zonder slaapzak slapen, heb het al is geprobeerd maar dan gaat ie met zn beentjes door de spijlen en banjert dan naar achter en ja dan zit ie dus helemaal klem en dat doet m ook zeer want dan krijst ie echt van pijn, wat ie dan gedaan heeft weet ik niet maar goed is het niet

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker