Warm weer gevraagd

Oh wat zal ik blij zijn als morgan weer met blote benen kan lopen. Haar knieholtes liggen weer helemaal open en een maillot is niet bevoordelijk voor genezing want dat is warm en jeukt dus krabbelt ze. Het ziet er echt niet uit. Echt laat de warmte maar komen dan kan ze weer met blote benen aan de wandel en kan het lekker aan de buitenlucht genezen.

Groetjes,

Michèle

is ze gevallen?
oh en ik wil ook warm weer!!
het was een paar dagen geleden heerlijk warm en gisteren en vandaag vond ik het KOUD grr!!

Nee inge het zijn haar knieholtes. Hoe ne waarom weet ik niet maar ze krabt ze helemaal open nog steeds, dan is het weer een tijdje beter en nu zijn het weer open wonden lijkt wel.

Groetjes,

Michèle

ooh sorry verkeerd gelezen!
maar het gekke is ik heb daar ook altijd belachelijke jeuk (ook binnenkant bovenbenen) sinds ik rico heb! echt heel raar en het is ook alleen maar met dat koude rot weer.
maar wat sneu! heeft ze veel pijn?

Nou ja heel veel pijn weet ik niet, maar ze vraagt wel regelmatig of ik het in wil smeren met bepantene dus ze heeft er wel last van. Misschien dat ik weer even over ga op cardiflor

Groetjes,

Michèle

Zo heeft Jony in haar binnenkant van haar arm, te hoogte van haar elleboog allemaal pukjes(bultjes) het lijken wel witte blaasjes. Lijkt wel van de warmte te komen. Zou ook blij zijn met die blote benen/armen.
Ik laat haar met korte mouwtjes slapen dan wordt het al wat minder. Heel raar vorig jaar had ze het niet. En inderdaad het jeukt ook. Heeft morgan ook van die pukjes?

Greetz Cora

werkt dat goed die carniflore ofzoiets? misschien ook wel wat voor mij
maarre ik wacht mee op warm weeer. heerlijk!

Ja het werkt heel goed, is van VSM, ga vanavond weer smeren ermee denk ik Was een tip van Sje.

Groetjes,

Michèle

oke ik zal is kijken dankje. ik heb namelijk heel mijn ellenbogen kapot belachelijk schraal en niet alleen fijn schrale schilfers maar echt grove stukjes die erop te zien zijn…snap je wat ik bedoel? dat kan dus ook wel helpen in mijn geval?