Warm houd bordje

Nu Muriel wat meer groente gaat eten merk ik dat het halverwege al wat koud begint te worden. Eerst is het te heet en moet je eerst goed blazen en dan koelt het heel snel af. gebruiken jullie een warm houd bordje of iets anders. of eten jullie kleintjes gewoon heel snel en is het niet nodig

Ik heb in het begin een warmhoud bordje gebruikt inderdaad omdat ze nog niet snel genoeg at. Ik gebruik ze nu nog alleen zonder water, maar gewoon omdat morgan weet dat dat haar bord is enne de rand staat lekker hoog dus ze schuift het niet zo snel van der bord.

Groetjes,

Michèle

Hier nooit gebruikt, maar Dylano eet zijn warm eten het liefste lauw en koud maakt hem ook al niet uit Moet er zelf niet aan denken bah.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Jasper heeft er vandaag toevallig net eentje gekregen…voor z’n verjaardag!
Ik heb het dus nog niet getest, maar het lijkt mij reuze handig. Het eten koelt idd zo snel af dat ik normaalgesproken halverwege al koud eten aan het geven ben.
Jasper vind het ook allemaal wel prima hoor, of hij het nu lauw of koud krijgt. Maar vooral die pap s’morgens die dan eigenlijk al koud is…brrr.
Ik weet dus nog niet of Jasper er blij mee is, maar ik in elk geval wel

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ik heb het bordje wel gekocht, maar het staat hier nog nieuw in de kast. Nooit gebruikt, omdat Tim snel genoeg zijn eten op heeft. Soms is hij wat langzamer, maar dat het dan lauw is maakt hem niks uit.

Groetjes,
Sandra

Wij hebben idd ook zo’n bord. En idd nog niet vaak gebruikt. Ik gebruik meestal het bord als we macaroni of nasi eten. Dit is wel snel koud. Met aardappels en groente eet ze uit een gewoon bord.

Lilypie Second Birthday tickers