Wanneer zitten in wandelwagen

Sorry, wijk even van het onderwerp van de topic af. Niet helemaal want jullie hebben het ook over de kleur ogen. Ik vraag me al een tijdje af tot wanneer de kleur van de ogen kan veranderen? Ik heb wel eens ergens gelezen dat die tot een jaar ofzo kunnen veranderen, maar weet het niet helemaal zeker.

Ben namelijk erg benieuwd wat voor kleur ogen Tim krijgt. Hij heeft nog steeds blauwe ogen, terwijl ik groen/grijze ogen heb en mijn man bruin. Had altijd gedacht dat Tim ook bruine ogen zou krijgen, omdat bruin dominant is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

@ Sandra: Volgens mij kan het inderdaad nog tot een jaar veranderen. Al kan ik me niet voorstellen dat na bijvoorbeeld een half jaar ineens de kleur nog helemaal anders kan worden, maar het schijnt wel zo te zijn.

Ook grappig dat Tim nu nog niet de kleur ogen van 1 van jullie heeft. Je zou inderdaad zeggen dat dit nog zal veranderen.

@ Mriek: ja er zit weinig Indonesisch in. Aleen de vorm van zijn ogen vind ik niet helemaal westers, maar verder een echt Hollandse knul!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Aangezien hij nu al ouder dan 9 maanden is lijkt het mij ook vreemd als de kleur nog kan wijzigen. Maar je weet maar nooit…

Gelukkig lijkt hij verder zowel op mijn man als op mij anders gaan ze nog denken dat hij van de melkboer is

Groetjes,
Sandra

haha wat dacht je dan bij mij…een puur Hollandse knul!! Gelukkig lijkt hij op papa van vroeger en heeft Dani echt zijn neusje, maar anders…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Gelukkig maar Saro dat hij idd toch op zijn papa van vroeger lijkt.

Groetjes,
Sandra