Dylano zit net in 25
Liefs Michelle
Voor Jurian niet meer eerder kopen… hij was in 2 maanden 3 maten gegroeid!! :O…
Vraagje: hoge schoenen KEI STOER… maar juist slecht voor de enkels toch? Vind het nl voor Jurian ook kei gaaf … maar durf het niet aan omdat ze het vaak afraden dacht ik… maar waar ik het vandaan heb???
Hier heeft de oudste op het moment ook best veel schoenen: 1 paar witte adidasjes, 1 paar Nike gympen, 1 paar Munichgympen, 1 paar blauwe lage schoenen, goede sandalen, slippertjes en dan natuurlijk ook regenlaarzen en gymschoenen voor op school.
De witte adidasjes en de Nike gympen (zwart met blauw) moeten van ons netjes blijven, dus die krijgt hij aan als we ergens naar toe gaan. De blauwe lage schoenen heeft hij aan naar school en de BSO nu in de vakantie. De sandalen natuurlijk als het mooi weer is.
De jongste heeft 1 paar witte adidasjes, 1 paar lage blauwe schoentjes, goede sandalen, slippertjes, nepcrocs van Cars en ook regenlaarzen.
In de winter krijgen ze ook 1 paar goede nette schoenen en 1 paar goede gympen/sportschoenen. Daarnaast krijgen ze ook weer snowboots.
Ik heb zelf een schoenentik, dus ik vind het niet raar dat mijn kindjes ook meerdere schoenen hebben.
Zelf heb ik op het moment volgens mij in de kast staan: 1 paar cognackleurige laarzen, 1 paar donkerbruine met wol gevoerde lange laarzen, 1 paar bruine laarzen met hak, 1 paar zwarte laklaarzen, 1 paar leren zwarte laarzen met hak, 1 paar hele smalle zwarte laarzen, 5 of 6 paar zomerschoentjes, 1 paar zwarte schoenen met een sleehak met open teen en 1 paar bruine schoenen met een sleehak met dichte teen, roze crocs, sportschoenen, snowboots en sloffen.
O mijn god…best veel eigenlijk hahaha .
Ik heb voor Aaron (van vorig jaar nog) dezelfde laarzen als die T krijgt van bakmama maar dan die van Dr visser van scapino.
Zijn best breed en inderdaad heb ik ook wel eens ergens gehoord dat het slecht zou zijn voor de enkels.
Maar toen we laatste op het CB waren toen kwam de arts met de mededeling naar mij toe: koop schoenen die strak om de enkel zitten en wat hoger dan de enkel zijn.
(omdat aaron wat naar binnen neigt te lopen met zijn enkel)
Dus hoge schoenen zijn goed MAAR moeten strak bij de enkel zitten (dus die dr vissers van ons zijn wat minder goed dus)
Gr, Danielle
Dat wat mini-boy zegt klopt wel. Dit heb ik gelezen toen ons zoontje begon met lopen. Maar het ging er toen meer om dat het in het begin van het leren lopen niet goed is om hoge schoentjes aan te doen omdat zo de enkelspieren niet goed kunnen ontwikkelen (zelfs slap kunnen blijven) en ze ingezakte voetjes kunnen ontwikkelen.
Maar de onze wandelt al ruim twee jaar dus ik neem aan dat die enkeltjes al goed genoeg zijn ontwikkeld voor half hoge schoentjes
@ bakmama, ik heb ook in onze schoenenzaak geinformeerd naar clics maar kreeg voor mees hetzelfde antwoord als mini-boy. Hier beginnen ze met die laarsjes ook pas vanaf maat 25, ze kopen ze kleiner niet in om die reden dus. Ze zeiden zelfs tegen mij dat het voor mees al helemaal geen goede laars/ondersteuning zijn ivm met zijn smalle voet. Dus…ik had de clic illusie al laten varen .
Gr Patries
persoonlijk vind ik 100 euro voor een paar kinderen schoenen echt duur, hoewel Bo altijd 1 paar schoenen heeft van ongeveer 75/80 euro. Die van de outlet waren orgineel namelijk ook zo duur , maar omdat het vorig seizoen is, werd het ind e uitverkoop gemieterd. Heb ik geen probleem mee!!
Ik moet wel zeggen, dat als Bo bv wat langer met zijn schoenmaat zou doen, ik misschien ook wat makkelijker wordt in de prijs, in de zin dat er best eens een keer een uitsschieter naar de 100 euro zou kunnen komen. Maar wat ik al eerder zei, hij is in 1 jaar tijd 5 schoenmaten gegroeid. Als ik dan echt 100 euro per paar zou doen, dan was ik een godsvermogen kwijt, alleen al 500 euro voor de “goede” schoenen, dan komen er in de zomer nog sandaaltjes bij, in de winter snow boots, en dan ook nog gymschoenen, ivm peutergym… en dan ook nog eens voor elke maat een goedkopere paar schoenen van scapino a 24,95 per paar, dus bijelkaar ook al een 200 euro. dan zou ik echt rond de 700 europ op jaar basis kwijt zijn aan alleen al schoenen voor Bo!!
Nee, dat doe ik dus maar niet (alhoewel ik zijn paar van maat 26 , die van de foto die ik hier neer gezet heb, ook de volle mep voor heb betaald)
Ik hoop dus ook echt dat Bo nu wat langer in zijn maat 26 blijft. het gaat nu al 5 maanden goed!
liefs woezel