Wanneer weer een winterjas?

Ik heb geen idee wanneer ik Senne weer een winterjas aan moet doen. Ik loop iedere dag minimaal een half uur met haar en de honden hier in de polder.
Ik beweeg dan en heb dus ook niet zo snel behoefte aan een winterjas maar Senne zit stil.

Vorig jaar lag ze nog in de kinderwagenbak en was het allemaal anders natuurlijk.

Groetjes van Sascha en Senne

Ja lastig he!? Zeker als ze stilzit.
Ik zou als ik jou was voor zekerheid een extra dekentje ofzo meenemen en dan even voelen hoe ze aanvoelt na een kwartiertje. Als ze koud is, dekentje eroverheen en volgende dag die winterjas aan.
Nora loopt zelf (is warmer) en geeft aan wanneer ze het koud heeft. Ik houd voor haar in principe aan wanneer ik zelf overstap naar een winterjas. Ze heeft nu wel een ‘tussenjas’ aan al een paar weken.

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Morgan piept heel snel dat ze het koud heeft dus das makkelijk meten. Maar kun je hem niet los menemen?? Dus in de wagen leggen of zo en aandoen als ze het koud heeft?

Groetjes,

Michèle

Ik denk dat ik een dekentje meeneem in een tasje en in het netje leg, goed idee!
Maar laten ze dat wel op zich liggen dan? kan me zo voorstellen dat Senne het er gelijk weer aftrekt!

Gisteren had ze koude handjes en een koud neusje na de wandeling. De rest van d’r lichaampje was gewoon warm dus echt koud zal ze het niet gehad hebben denk ik. Maar toen vroeg ik het me wel af.

Nu ook, het is niet echt koud maar ja, als je stil zit zal het ook niet echt warm zijn!

Een voetenzak voor de buggy of gebruik je die al?
Ik heb een tussenjas voor nu dus warmer als zeen zomerjas maar niet warm genoeg voor de echte winter.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Als alleen haar handjes en neusje koud waren, zal ze het inderdaad niet koud hebben gehad. Zolang haar lijfje maar warm aanvoelt (nekje). Ik zou ook een dekentje meenemen. Ik vind een echte winterjas nu ook nog te warm; Eva heeft echt een beetje zo’n gewatteerde parka en die is te heet. Wij doen haar nu een poncho aan. Staat geweldig en is toch warm. En anders nog gewoon haar zomerjas die winddicht is. Maar het is nu vaker de poncho hoor. En wat lekker zeg…uitwaaien met Senne en de hond in de polder! Oer-Hollands!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Senne heeft nu ook een tussenjas… winterjas hangt in de kast.

Ik heb wel een voetenzak maar die gebruik ik nu nog niet, is dat niet een beetje vroeg?

quote:
En anders nog gewoon haar zomerjas die winddicht is. Maar het is nu vaker de poncho hoor. En wat lekker zeg...uitwaaien met Senne en de hond in de polder! Oer-Hollands!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja, Senne heeft nu ook een winddichte jas aan… en de kap op van de kinderwagen dus ze zit nog redelijk beschut.

Ja, hier kan je echt uren ronddwalen met de honden, heerlijk!
Is ook wel nodig met die honden van mij, ze zijn nog jong en vol energie… stelletje ongeregeld

heb je de foto’s al gezien op Hyves?

Hier ook een ‘tussenjas’ , zomerjasje vind ik nu echt te koud maar wil hem ook nog niet teveel verwennen met een dikke jas of voetenzak want dan ben ik bang dat hij hier in de winter niet meer voldoende warmte van heeft. Ik heb wel altijd een klein fleecedekentje onder in de mand van de wandelwagen, als we dan b.v langs het kanaal lopen waar het nog wel flink kan waaien dan doe ik die nog even over.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Lastig is dat he.
Ik heb ze nu smorgens wel een winterjas aan, zeker Sarah want die is strondverkouden.
Voor smiddags kijk ik altijd even.

dekentje lijkt mij idd de beste oplossing.

voor lindsey heb ik nu vanmorgen toevallig een tussenjasje gekocht, een gewatteerd vestje is het eigenlijk maar wel ideaal. en m’n moeder had een tijdje terug een soort van poncho gebreid, echt een superleuk ding, dus die draagt ze ook regelmatig.

liefs,
Rinske