Wanneer verhogen naar 180 ipv 150

Tja het blijft altijd lastig met de voedingen. Maar Levi mag denk al meer hebben. Hij is sommige tijden erg onrustig en lijkt of hij dan honger heeft. Maar dacht dit is wel vroeg om al naar de 180 te gaan? (=180 + 6 scheppen). Nu heeft hij alle voedingen 150 + 5 schepjes.

Ook spuugt hij nog best veel, hiervoor loopt hij momenteel nog bij de osteopaat. Maar desondanks (dat hij spuugt) lijkt hij toch honger te hebben.

Even benieuwd hoe oud jullie kindjes waren toen je naar de 180 ging.

Jessey zat al vrij snel op 180, die nam gewoon geen genoegen met minder! Ze heeft een tijdje 5 flessen van 200 gehad, en daar voelde ik me niet altijd helemaal lekker bij, omdat ze niet meer dan een liter mogen per dag. 5 x 200 is precies een liter. Het mag dus wel, maar wel echt de max!
Hoeveel flessen krijgt Levi dan? Je kunt het gewoon proberen natuurlijk, als hij het niet op krijgt merk ej dat snel genoeg en kun je alsnog weer naar 150-5 gaan.

Groetjes Anouk

Ik zou ook gewoon uitproberen hoor. Je merkt het vanzelf!
En logisch dat hij honger heeft als hij regelmatig spuugt…
Zie je al wel verbetering door osteopaat?

Dag!

Ik zou het ook gewoon proberen. Ja kan hem geen honger laten lijden

Groetjes,

Michèle

oh emily krijgt dat allang… weet niet precies, maar ik merkte ook dat ze niet genoeg had aan die 150 meestal
soms drinkt ze hem niet helemaal leeg maar dat maakt me dan ook niks uit

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Je zou het ook heel langzaam kunnen ophogen, vb eerst er tussenin gaan zitten. Dan doe je 165 ml en 5,5 schepje. Maar normaal gesproken geven ze het wel aan als ze niet meer willen, toch? Je kan het ook gewoon proberen.
Succes, want het blijft inderdaad altijd lastig met voedingen!

Baby geboren

mamasnoekie: Levi zit momenteel op 5 voedingen van 150 ( + 5 schepjes).

Je blijft rekenen en denken waarom?? Geen idee… Dacht dat ik makkelijker zou zijn hierin met een 2e NOT

Denk dat ik de voedingen ga verhogen naar de 180 en kijken hoe hij reageerd. Alleen de voeding van 20.00 uur niet want die moet er tzt toch af. Dan doe ik de voeding van 23.00 uur steeds een beetje naar voren en verdwijnt op die manier de laatste voeding

Tja het cold turkey is niks voor deze onzekere muts!

Hey,
Heb het even bij Dani nagekeken. Hij dronk rond deze leeftijd meestal nog 150 + 5 en af en toe flessen van 180 + 6 scheppen. Ook omdat ik merkte dat hij aan de kleine fles niet altijd genoeg had. Dus ik zou het zeker gewoon proberen. Dani dronk ook 5 flessen. Vrij snel ben ik toen overgestapt na 180 + 6 scheppen.
En Dani was rond de 3,5/4 maanden dat ik overstapte naar 4 flessen 210 + 7 scheppen en soms nog 180 + 6 scheppen. Dat was volgens mij wel redelijk snel, maar hij deed het er goed op. We lieten toen dus de fles van rond 22.30 vallen.

Lilypie Pregnancy tickers