Wanneer recht vrije dag trouwerij


#1

Heeft een kind recht op een vrije dag van school, als de ouders 12.5 jaar getrouwd zijn

weet iemand dit,en toevallig ook hoeveel dagen

Ik speur me gek op internet maar kan niks vinden
wel 25-50 maar niet 12.5 jaar.

Groetjes Bianca, mamma van Kevin* Dylan & Kaitlyn


#2

ja je kind heeft recht op een vrije dag voor dit soort gelegenheden, volgins mij voor 1 dag, maar stel je gaat er even tussen uit voor deze gelegeheid kun je dit volgens mij ook aanvragen, hier doen ze er niet moeilijk over maar je moet het wel ruim van te voren melden.

before you judge me, try hard to love me


#3

Staat het niet in de schoolgids? Hier staat gewoon in de schoolgids een opsomming van bijzonder verlof.

Ik heb even in onze schoolgids gekeken en 12,5 jarig huwelijksjubileum van zowel ouders als grootouders geeft recht op 1 vrije dag.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 11 Feb 2011 15:46:45


#4

als je aantoonbaar niet tijdens de normale vakanties op vakantie kan gaan door bijv werk heb je indd recht op extra vrije dagen , hoeveel weet ik niet precies

before you judge me, try hard to love me


#5

oei ja aantoonbaar is een bewijs van je baas maar ja dat word dan lastig haha
zou het indd gewoon effe navragen want zo loop je wel steeds je vakantie’s mis

before you judge me, try hard to love me


#6

Bouwvak is 4 weken, hele zomervakantie is 6 weken, dus je hebt 2 weken de tijd om op vakantie te gaan.

School zal er niet in meegaan dat je buiten de zomervakantie om op vakantie gaat.

Groetekes, Sje


#7
quote:
Bouwvak is 4 weken, hele zomervakantie is 6 weken, dus je hebt 2 weken de tijd om op vakantie te gaan.

School zal er niet in meegaan dat je buiten de zomervakantie om op vakantie gaat.

Groetekes, Sje


Ja, dit bedacht ik me ook.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#8

ga het straks even navragen op school,maar iig bedankt voor jullie antwoord…

En idd bouwvak is 4 weken dus heb je 2 weken over om op vakantie te gaan,of andere leuke dingen te doen als gezin

Groetjes Bianca, mamma van Kevin* Dylan & Kaitlyn