Wanneer ongesteld? NU!

UPDATE:

Nou, ik ben ongesteld geworden, gelukkig!
Werd vanochtend wakker van verschrikkelijke krampen, dus ik dacht gelijk yes
Blijkbaar vond mijn lichaam dat hij mij nu wel lang genoeg voor de gek had gehouden, haha.
Bedankt voor het meedenken allemaal!

Dikke kus voor jullie

Liefs, Anne

Ja, wanneer wordt ik eens een keer ongesteld!

Jullie weten volgens mij allemaal wel dat Seth een geluk bij een ongelukje was. Maar dit zorgt er wel voor dat elke keer als ik ongesteld moet worden, een beetje gestresst ben, wordt ik het, of niet…

En nu is het weer eens zo ver. Ik had het maandag of dinsdag al moeten worden, en nu nog steeds niets. Dan begin ik natuurlijk gelijk weer te stressen, en dat kan het ook weer tegenhouden! Dus misschien dat ik het op deze manier van me af kan schrijven.

Zo, ongesteldheid kom maar op
Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/N69Cp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - lalala op 13 Sep 2010 13:41:47

Anne waarom doe je dan niet gewoon even een test? Heb je gelijk zekerheid. Als je nu al zoveel dagen te laat bent zou ik dat wel even doen. het kan goed zijn dat je het zelf zit tegen te houden omdat je zi te stressen er over maar daar kom je snel genoeg achter als je even een test doet. Tenminste bij mij breekt het dan meestal dezelfde dag nog door.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

is het wel de bedoeling dat je ongesteld wordt?
en slik je wel de pil of heb je een andere vorm van anticonceptie?

Dit had ik ook en op het moment dat ik negatief testte was ik ongesteld dus ik zou even een test halen dan vreet je jezelf niet meer zo op.

Groetjes,

Michèle

Kan het me indenken dat je nu weer onzeker wordt. Ben je al ongesteld? Zo nee, haal dan inderdaad ff een test. Dan weet je het zeker.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Nou, ikkeben heeft er even uitgelegen bij mij, maar ik kan eindelijk weer reageren

Ben nog steeds niet ongesteld… helaas!
Heb er zelf ook al over gedacht een test te doen, het feit wat me tegenhoudt, is dat ik al een paar keer eerder een test heb gedaan om te zien dat ik niet zwanger was. En werd inderdaad ongesteld erna, maar het wordt zo’n dure bezigheid
Ik wil het gewoon worden zonder een test, want mijn hoofd houdt me voor de gek (daar ga ik maar even van uit!).

Ben nu niet aan de pil, omdat ik slecht tegen de hormonen kan.

Maargoed, als het te lang gaat duren, ga ik er denk ik toch maar een test tegenaan gooien, maar ik hoop dat het niet nodig is!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hoe lang geef je je lichaam?

Groetjes,
M

Tjaa, ik weet het nog niet…
Als ik aan een test denk wordt ik toch nerveus!
Stel dat ik wel zwanger ben (wat ik me echt niet kan voorstellen, maar niets is onmogelijk), wil ik de test wel zo plannen dat ik er even de tijd voor heb om het te verwerken. O, jee… wat klinkt dit sneu! Haha, dat ik al zo ver vooruit denk, terwijl het toch niet zo is.

Pff… lastig! Heb zelden zo graag ongesteld willen worden
Liefs, Anne

Haha. Maar ja, als je wél zwanger bent, kun je het toch maar beter zsm weten. Toch? Nou ja, nog een paar daagjes proberen er niet aan te denken (makkelijk gezegd) en anders toch in de loop van komende week zo’n ding halen. Heb je komend weekend de tijd om het te verwerken mocht je toch zwanger blijken

Groetjes,
M

Haha, ja! En daarna gaan we op vakantie

En ik doe in ieder geval dinsdag geen test, want dan is mijn schoonmoeder jarig. En toen ik voor Seth testte, was het op de verjaardag van mijn schoonbroertje, haha!
Ik geef het inderdaad nog een paar dagen.

Vind het ook zo stom dat ik er nu moeilijk over loop te doen, terwijl heel veel mensen graag zwanger willen worden, maargoed, ik moet gewoon ongesteld worden!
Zo, nu ga ik er niet meer aan denken.

Liefs, Anne

nou ik snap ook wel dat je hoofd er op dit moment nog niet naar staat hoor

ik bestelde zelf altijd mijn testen via sensitest.nl en dan de keer erop krijg je 15% korting ^^ spot goedkoop en je had er weer een paar op voorraad liggen… en ze werken prima. Vooral met een studentenbudget is dat wat beter te doen, geloof dat de duurste test van clearblue of iets dergelijks al in de 30 euro loopt :S vreselijk

en dan nog het genante bij de kassa van: weet je hoe het werkt of moet ik het even uitleggen ??? leuke service voor bij de ehh aspirines ofzo maar bij zulke dingen heb ik wel genoeg aan de gebruiksaanwijzing

ik hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent ^^

@ Jaantje of nog erger zoals ik ooit had toen ik nog met mijn ex samen was. Heel spontaan gefeliciteerd roepen terwijl ik echt niet zwanger wilde zijn en goddank ook niet was.

Groetjes,

Michèle

@Michèlle, het is ook wel erg voorbarig om al gefeliciteerd te roepen als iemand een test ophaald :S

ja die testen van de kruidvat, niet duur en naar mijn mening dn beste,
ik bedoel ik was 3 dagen overtijd en ik wist zeker dat ik zwanger was, aangezien het mijn eerste keer was … heb ik 3 testen gehaald…
de enige die toen al aantoonde dat ik zwanger was , was die van de kruidvat (en die is de goedkoopste volgens mij ! )

Ik hoop dat het snel komt Anne. En sterkte bij het niet meer aan denken

Groetjes,
M

@ Jaantje ik weet het. Maar ja leg dat zo’n zaterdaghulp maar eens uit.

Groetjes,

Michèle

Wat een vervelende situatie. Ik begrijp heel goed dat je er nu nog even niet op zit te wachten om zwanger te zijn. Ook al wil je in de toekomst nog wel een broertje/zusje voor Seth. Het is toch fijn die te krijgen om een moment dat je er bewust voor gaat.

Je hoeft je dan ook absoluut niet schuldig te voelen dat je heel graag ongesteld wilt worden. Terwijl er heel graag mensen wel zwanger willen zijn.

Probeer hoe moeilijk het ook is er even niet bij na te denken. Als het niet goed lukt zou ik toch vandaag even een goedkope test van de Kruidvat halen. Als je weet dat je niet zwanger bent sta je er toch een stuk rustiger in en wordt je het misschien toch sneller.

Sterkte en ik hoop echt voor je dat je het snel gaat worden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Zo, ik ben ongesteld geworden~!!~
Zie update bovenaan

Wat fijn dat je ongesteld bent geworden.

En nu maar hopen dat je lichaam je volgende maand niet weer in spanning laat!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Oh meid wat een opluchting he, zo zat ik januari ook, alleen weet ik nu heleaas dat ik zo ie zo steeds gelazer heb met pil. Zie topic, maar lekker dat jij nu wel geworden bent. En nu inderdaad hopen dat je volgende maand volgens het boekje wordt.

Groetjes,

Michèle