Wanneer ongesteld na curretage

Zoals jullie weten heb ik in maart een miskraam gehad. 23 maart heb ik mijn 1e curretage gehad. Ik heb 6 weken lang bloedverloren en bij de nacontrole bleek dat de curretage niet goed gegdaan is. Vervolgens dus op 28 april een nieuwe curretage gehad. Gelukkig stopte deze keer het bloeden na ruim een week. Aanstaande woensdag is het 3 weken geleden dat de curretage gedaan is. Ik verlies sinds afgelopen vrijdag bruin bloed. Soms veel, soms bijna niks en zaterdag ook. Sinds gisteren is het helderrrood bloed geworden, maar niet veel. Maar sinds vannacht verlies ik heel veel bloed en heb ik hele heftige krampen. Zou dit nu al mijn ongesteldheid kunnen zijn? Het is nog niet eens 3 weken geleden, dus het lijkt mij wel heel erg vroeg. Ga sowieso straks even bellen, maar vroeg me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

Groetjes,
Sandra

Ik heb er zoals je weet geen ervaring mee, maar goed dat je even gaat bellen. Ik hoop dat het gewoon je ongesteldheid is, dat zou het minst erge zijn toch? Ik duim voor je.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Echt meteen gaan bellen hè! Ik hoop echt dat je gewoon ongesteld bent geworden. Laat je het ons weten?

Liefs

Ik heb het ziekenhuis gebeld en zij gaf aan dat het nog geen ongesteldheid kan zijn. Ik had zelf ook al het idee dat het bijna niet zou kunnen, aangezien het nog niet eens 3 weken geleden gebeurd is. Maar ja je hoopt toch van wel. Vanmiddag om half 4 heb ik een echo en daarna een afspraak met de gynacoloog.

Ik wordt echt gek als het weer niet goed gegaan is. Maar goed we wachten het maar af. Zal een hele lange dag worden tot half 4.

Groetjes,
Sandra

Nou, wat raar zeg!

Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent. Wat een rotsituatie. Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk kan hebben als er weer iets niet klopt. Het moet nu toch een keer afgelopen zijn zeg!

Veel sterkte

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Jeetje meid! Houdt het dan ook nooit op!! Ik zal aan je denken tot half 4. Dikke knuffel van mij!

Groetjes Natasja

Wat ontzettend vervelend, nu dit weer!!
Ik hoop dat het alsnog ongesteldheid is.

Heel veel sterkte met wachten, en ik duim voor je!
Knuffel van Seth!

Succes straks om half vier!! Denk aan je.

Liefs

Sterkte en succes straks. Ook ik denk aan je!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje meid daar wordt je toch moe van. Ik ga heel hard duimen om half 4 en hoop dat het gewoon allemaal goed is. Sterkte meis.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Waarom doen ze dan niet direct een echo om te kijken of het goed gegaan is of niet… zo in onzekerheid zitten is ook niet bepaald een pretje… hoop ook voor je dat het toch je ongesteldheid is meid!

Sterkte straks!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik begrijp ook niet waarom er niet standaard na zo’n ingreep een echo gedaan wordt Melanie. Dat zou denk ik bij heel veel mensen een hoop onzekerheid schelen. Direct na de ingreep kan volgens de gynacoloog niet vertelde hij de vorige keer. Door de ingreep bloed je baarmoeder zoveel dat het op een echo niet duidelijk is. Maar goed laat dan iedereen standaard na 1 week terugkomen en niet na 6 weken. Want mijn afspraak staat op 11 juni. Tenzij er dus zoals nu iets is, dan pas maken ze een echo.

Ik verlies al de hele ochtend kleine bloedstolsels, dus dat maakt me ook weer erg onzeker. De krampen zijn gelukkig niet meer zo erg als vanmorgen, maar zijn nog niet weg. Het meeste zorgen maak ik me om de pijn. Daardoor denk ik weer dat het niet goed is.

Nog 2,5 uur wachten en dan weten we het. Omdat dit al vanaf maart speeelt en het al 2 keer eerder verkeerd is gegaan lukt het me gewoon niet om positief te denken. Gevoelsmatig heb ik er geen goed gevoel over. Maar goed wie weet ben ik te negatief en is het gewoon een onschuldige bloeding.

Groetjes,
Sandra

Jeetje wat vervelend om dit te lezen joh. Verdorrie zit je nog met die onzekerheid. Ik hoop voor je dat je vanmiddag meer duidelijkheid hebt & dat het iets onschuldigs betekent. Veel sterkte meid…ook hier wordt aan je gedacht!
Liefs

Jeetje wat vervelend. Zelf heb ik geen ervaring op dit gebied. Hoop dat de gyn je vanmiddag een beetje gerust kan stellen en dat het gewoon je menstruatie is.
Succes vanmiddag. We zullen voor je duimen.

Liefs

Meis toch… waarom toch allemaal?!! Denk aan je!!

Lilypie In verwachting Ticker

Thanx allemaal.

Ik ben echt zo zenuwachtig. We gaan nu rijden, dus laat zo snel mogelijk wat weten.

Groetjes,
Sandra

Heel veel sterkte meid en ik denk nu aan je. Hopelijk is alles goed.

Gr Patries

Dit keer goed nieuws, mijn baarmoeder zag er erg mooi uit. Helemaal geen gekke dingen te zien, dus ik ben helemaal blij. Daarna een gesprek met de arts gehad, maar daar moesten we een uur op wachten. Dus daarom zijn we net pas thuis. Hij gaf aan dat het toch waarschijnlijk mijn menstruatie al is. Het is wat sneller dan normaal na een curretage, maar het kan wel. Hij gaf aan dat mijn lichaam heel wat te verwerken heeft gehad de afgelopen tijd. Ben toch zwanger geweest en daarna 2 curretages. Het kan dus best even duren voordat mijn menstruatie weer regelmatig is. Omdat het een 1e menstruatie is is deze heftiger dan normaal. Als het na deze week niet over is of het eerder niet vertrouw moet ik weer aan de bel trekken.

Groetjes,
Sandra

Fijn dat het goed nieuws is! Ik hoop dat het nu goed blijft gaan en dat je alles eens kunt gaan verwerken.

Knuffel!

Groetjes Natasja

Wat goed om te horen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker