Wanneer ongesteld na curretage

Zoals jullie weten heb ik in maart een miskraam gehad. 23 maart heb ik mijn 1e curretage gehad. Ik heb 6 weken lang bloedverloren en bij de nacontrole bleek dat de curretage niet goed gegdaan is. Vervolgens dus op 28 april een nieuwe curretage gehad. Gelukkig stopte deze keer het bloeden na ruim een week. Aanstaande woensdag is het 3 weken geleden dat de curretage gedaan is. Ik verlies sinds afgelopen vrijdag bruin bloed. Soms veel, soms bijna niks en zaterdag ook. Sinds gisteren is het helderrrood bloed geworden, maar niet veel. Maar sinds vannacht verlies ik heel veel bloed en heb ik hele heftige krampen. Zou dit nu al mijn ongesteldheid kunnen zijn? Het is nog niet eens 3 weken geleden, dus het lijkt mij wel heel erg vroeg. Ga sowieso straks even bellen, maar vroeg me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

Groetjes,
Sandra

Ik heb er zoals je weet geen ervaring mee, maar goed dat je even gaat bellen. Ik hoop dat het gewoon je ongesteldheid is, dat zou het minst erge zijn toch? Ik duim voor je.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Echt meteen gaan bellen hè! Ik hoop echt dat je gewoon ongesteld bent geworden. Laat je het ons weten?

Liefs

Ik heb het ziekenhuis gebeld en zij gaf aan dat het nog geen ongesteldheid kan zijn. Ik had zelf ook al het idee dat het bijna niet zou kunnen, aangezien het nog niet eens 3 weken geleden gebeurd is. Maar ja je hoopt toch van wel. Vanmiddag om half 4 heb ik een echo en daarna een afspraak met de gynacoloog.

Ik wordt echt gek als het weer niet goed gegaan is. Maar goed we wachten het maar af. Zal een hele lange dag worden tot half 4.

Groetjes,
Sandra

Nou, wat raar zeg!

Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent. Wat een rotsituatie. Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk kan hebben als er weer iets niet klopt. Het moet nu toch een keer afgelopen zijn zeg!

Veel sterkte

liefs

Lilypie Second Birthday tickers