Wanneer naar de kapper voor de 1e keer?

Hoi,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier op het forum ben geweest. Jullie kennen het vast wel, druk, druk, druk.

Maar ik zit er over te tobben om die kleine knul van mij mee te nemen maar de kapper. Aan de andere kant vind ik hem nog erg jong en het is koud buiten. Vandaar de vraag, zijn jullie al bij de kapper geweest met jullie kindje? Of vanaf hoe oud?

Groetjes Jol

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

heej
neej wij zijn nog niet geweest maar ze heeft wel hele lange haren bij haar oortjes.
mij mijn vriend zijn cultur is het gewoonlijk om het hoofdje kaal te scheren als ze een paar maanden zijn daar zouden ze mooier haar voor terug krijgen maar wij hebben dat niet gedaan.
dus ik ga even mee lezen

groetjes

[img]http://lb1f.lilypie.com/i05up1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Onze dochter is al twee keer geknipt. Ze is geboren met een dik bos haar. Gelukkig is dit uitgevallen. Vorige week is ze nog geknipt. Het laatste “nesthaar” is er nu ook uit.
Nu hopen op een mooi bosje haar

Als het laat knippen wordt het daarna wel een mooiere bos.

Gr Egberta

Lilypie First Birthday tickers

Jurian ging ook al bij de 6 maanden er naartoe … lekker hoor zo’n geknipt koppie…

hahha k weet niet meer hoe oud mijn eerste was toen ik met m ging, k geloof net 1 jaar ofzo, maar t zag er toen ook echt niet meer uit. Tegenwoordig doe ik het zelf en nog goed ook al zeg ik het zelf. Mijn uk van 6 mnd begint nu eindelijk wat haar te krijgen dus die hoeft voorlopig niet !
K zou zeggen als je haar maar goed zit.
Dus gewoon gaan als t je vind dat t niet meer zit bij hem!

Erik was 11 maanden toen hij voor het eerst ging en is inmiddels 3x geweest.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker