Sorry dat ik er weer over begin (heb het al bij meerdere topics aangesneden), maar heb nog geen goed gevoel hierover!
Onze zoon is nu 6 maanden en krijgt 4 flessen (180 ml, 200 ml gemaakte voeding) om 6.00/10.30/14.30/18.45 uur (zo ongeveer). Ik ben nu langzaam aan het proberen om het fruithapje naar 10.00/10.30 uur te krijgen (krijgt hij nu na de tweede fles, rond 12 uur), zodat de 2e fles naar 11.30/12.00 uur kan. Zou het dan mogelijk zijn om de 3e fles te vervangen door roosvicee (dat drinkt hij wel gewoon goed) en iets te knabbelen? Zijn groenten, rond 17.00 uur, gaat er niet zo heel lekker in, maar heb het gevoel dat dat zo is, omdat hij nog een derde fles in de middag krijgt (hij zit dan gewoon nog vol van de melk, denk ik). Ik lees hier op het forum dat je kindje een vol potje moet kunnen eten (200 gram) voordat je naar 3 flessen kunt, dus dan zou ik misschien wel heeeeeeeeeeel lang moeten wachten?!?! Want dat gaat hier echt niet lukken (was vandaag om 17.00 uur 100 gram, na een fles om 14.30 uur).
Ik snap het gewoon even niet…