Wanneer minder slapen

Eva slaapt standaard 2x per dag en dat gaat goed. Ze slaapt van 09.00-10.30 uur en van 13.00-14.30 uur zoiets. Dat doet ze keurig elke dag. Soms speelt ze even met haar lichtjes Winnie de Poeh, maar meestal slaapt ze meteen. En dan om 19.00 uur zoiets weer. Ze slaapt nu door tot 07.00 uur. Eindelijk! Maar als Morgan wel graag 3x slaapt is dat toch prima?

En grappig dat zij wel kan staan en niet kan zitten, Eva zit wel, maar staat niet! Zo zie je maar dat elk kindje anders is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh ja ik vind dat ook niet erg Rainbow, maar we waren even het schema kwijt omdat er gewoonlijk nog een slaapje voor zat zeg maar, dat is nu allemaal een beetje gaan schuiven. Op het kdv heeft ze een ander ritme en dat vind ze ook prima. Dus dat mogen ze ook gewoon aanhouden van me. Alleen door de afstand mist ze eigenlijk 1 slaapje. Hopelijk hebben ze bij het andere kdv snel plek.

Enne ze staat overal Michelle. Ze trekt ook nog wel eens mijn broek (als ik een slobberbroek aan heb) van me kont. Dus niks is veilig.

Ach ja Rainbow verschil moet er zijn al zou het voor Morgan een stuk minder vermoeiend zijn als ze ook eens stil op der kont zou zitten

Groetjes,

Michèle

hahahaha Michèle sta je daar opeens in je ondergoed goed dat ik het weet lollll

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Inderdaad en das niet leuk als net de buurman langs loopt.

Groetjes,

Michèle

hahahaha zie t al helemaal voor me
m’n nichtje klimt bij m’n schoonzus op d’r rug als ze gehurkt zit. is echt een onwijs grappig gezicht. ze denken dat ze in een vorig leven misschien een berggeit is geweest haha

liefs,
Rinske

Bij mij kunne ner gene mensen langs lopen en als er mensen langs lopen moeten ze bij mij zijn enne een buurman heb ik niet alleen buurvrouw

Liefs Michelle

Mijn zoon is nog niet zo oud als jullie kindjes, maar van een vast slaapritme overdag is nog geen sprake hoor.
Het enige vast slaapritme is 's avonds/'s nachts. Hij gaat om 19-19.30uur naar bed en meldt zich om 06.30-07.00uur weer voor een voeding.
Hij slaapt nog steeds een 16-17 uur per dag. Minder als hij bij de kindjes is, want dan gebeurd er veelste veel om hem heen, dat is heel interessant en mijn zoon wil dan graag zien wat er allemaal gebeurd haha.
Ik heb er (nog) geen moeite mee dat hij geen vast slaapritme overdag heeft. Hij geeft duidelijk aan wanneer hij moe is en gaat eigenlijk altijd zonder mopperen slapen.

groetjes

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker