Wanneer mee eten

hallo
wanneer aten jullie kindjes gewoon met de pot mee.
senna heeft al een paar dagen dat ze geen potje of zout en smaakloos eten wilt
als wijdan gaan eten begint ze te roepen als ze in de box zit ze eet dan echt smakelijk als ze haar eigen eten eet dan wilt ze 5 a 6 hapjes en dan wilt ze neit meer.

groetjes

[img]http://lb1f.lilypie.com/i05up1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Toen Seth net 1 jaar was geworden is hij mee gaan eten.
maar hij at de potjes hiervoor nog prima.
Wij laten hem nu gewoon alles eten en passen het eigenlijk niet aan.
Lust het niet, prima, dan eet hij niet.
Is misschien hard, maar zo gaat hij het hopelijk wel leren.
Liefs, Anne

[img]http://lb2f.lilypie.com/2boYp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Morgan is vanaf 1 ook vol mee gaan eten met de pot. Al moet ik zeggen dat als ze gaat logeren of op zaterdag ze nog steeds een potje krijgt. Zaterdag omdat ik pas om 19.30 ga koken want pappa is pas om 19.00/19.15 thuis en als ze gaat logeren mijn schoonmoeder dan geen rekening hoeft te hoeft te houden met haar (zij eten altijd laat) en wel zo makkelijk. Als we iets gaan eten waarvan ik van te voren weet dat ze het echt niet lust dan krijgt ze ook nog steeds een potje.

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Hier werd ook vanaf 1 jaar met de pot meegegeten.
Geen last van dat ze iets niet lusten. Het zijn echte alles eters.
Ben ik echt zo blij om.
Nu ze ouder worden ook, nooit gezeur van dat lust ik niet.
En wilden met 1 jaar al zelf eten. Mochten ook niet meer helpen.
Echt een leuk gezicht!

Groetjes Lisan.

Wij zijn vanaf 8 maanden voorzichtig aan begonnen met mee laten eten.

M.

Tim at vanaf het begin hetzelfde als ons. En als we iets aten wat hij nog niet mocht hebben zoals koolsoorten, dan kookte ik voor hem apart.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hoi hoi,

Lisa is nu 9 maanden en eet ook smakelijk mee als wij aan tafel zitten… dit kan natuurlijk niet altijd, als we bijvoorbeeld döner eten of zo, maar ik kook eigenlijk altijd zoutloos (omdat ik er opgezwollen lippen van krijg) en dan smikkelt ze lekker mee. Lisa had moeite met potjes van 8+ omdat dat gepureerd maar wel met stukjes is. Maar met gewoon grotere stukken (bijv een stuk aardappel) heeft ze totaal geen moeite… voor mij dus een makkelijke keuze . Wel opletten met nitraatrijke groenten en zo…

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie