hallo
ik heb een jasje besteld van nijntje en heb hem nu ook binnen nu zag ik dat ik een 86 had en wou eigenlijk en 80 ze is nu 11mnd zou ze dantoch deze zomer het nijntje jasje aankunnen?
het lijkt echt heel erg groot.
groetjes
hallo
ik heb een jasje besteld van nijntje en heb hem nu ook binnen nu zag ik dat ik een 86 had en wou eigenlijk en 80 ze is nu 11mnd zou ze dantoch deze zomer het nijntje jasje aankunnen?
het lijkt echt heel erg groot.
groetjes
Geen peil op te trekken! Als je kindje in een flinke groeispurt komt slaat ze net zo makkelijk een maat over en heb je niks aan het jasje.
Onze oudste ging met haar eerste verjaardag nog maar net over naar maatje 74, terwijl de jongste in 80 zat op haar 1e verjaardag.
Helemaal niks op te zeggen.
Gewoon weinig eten en drinken geven, dan blijft ze voorlopig klein en moet het lukken om met dat jasje de zomer door te komen.
Groetekes, Sje
Jeetje, dan heb ik een flinke!!!
Hij had met 7mnd al 80, hij is nu bijna 8mnd en heeft al heel veel kleertjes van maat 86!!
Het zal er ook wel aan liggen dat sommige kleertjes groter of kleiner uitvallen.
gr
Nick zit nu pas op 86 en hij is “al” 17 maanden geweest
Maar ja, hij was ook maar 2 kg met de geboorte he… Verschilt per kindje zo enorm!
Groetjes Bianca
Mijn oudste had met 6 maanden maatje 86/92 en mijn jongste met 8 maanden.
Die had met 1 jaar maatje 92/98.
Ik had met mijn 2,5 jaar pas maatje 86 en dat moest dan omgeslagen worden,ben dan zelf ook maar 1m63 kort.
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007
Idd lastig te zeggen. Mijn zoon ging met 12 maanden over naar 86 en zijn zomerjasje voor komende zomer heb ik in maat 92. Hij is nu 14 maanden. Jasjes heb ik over het algemeen altijd een maat groter dan de kleertjes. Welke maat kleding draagt zij nu? 80 lijkt me een beetje klein oor de zomer als ze nu al 11 maanden is. Maar ja ligt er ook weer aan hoe het valt. Rens draagt nu 86 maar sommige dingen ook 80 en andere dingen 92. Geen peil op te trekken.
groetjes ramona
Seth heeft maat 80 en hij is 13 maanden.
Hij is sinds kort naar deze maat gegaan.
Ik heb voor in de zomer voor hem maat 86 gekocht en voor jasje 92.
Liefs, Anne
Noa zit al een maand op 86. Ze wordt bijna één. Maar de grote zus van drie jaar droeg een dik half jaar terug ook nog 86… Ik koop gewoon geen kledij te lang op voorhand, want je weet eigenlijk nooit zeker dat ze het aan kunnen doen.
[img]http://m1.lilypie.com/OZTJp2.png" border=0>
Volgens mij had je dit berichtje ook op 9maand gezet ofniet?
hihi ik dacht he dit bericht komt me wel erg bekend voor.
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007
hahhha ja klopt
vindt wel dat er veel verschil in zit in dit form en 9maanden jij niet hihih
Vind het ook een groot verschil waar je de kleertjes koopt. Onze meid is 10,5 maand. Als ik shirts bij de hema koop kan ze maat 86 wel aan. Bij een andere winkel is het meestal 80.
Ik hoop maar dat ze deze zomer maar 86 heeft. Heb twee super schattige jurkjes liggen in maat 86
Gr Egberta
Geen kindje is met elkaar te vergelijken. De een is veel langer dan de ander, dus niemand die helaas kan aangeven of ze dit jasje deze zomer aankan. Tim ging met 15 maanden over naar maat 86 en zit sinds half januari in maat 92. Tim is altijd al boven gemiddeld geweest met lengte. Zijn beentjes zijn alleen niet zo lang, want van broeken draagt hij nog wel maat 86. Ik heb trouwens jasjes nog nooit een maat groter gekocht dan dat hij van kleding had. Altijd dezelfde maat en dat past altijd prima.
Groetjes,
Sandra
Joey had met 12 maanden maat 86, en dat heeft hij nog steesd aan, maar het begint allemaal al weer wat krap te zitten. pyjama’s heeft hij al weer in maat 92, maar ik moet zeggen dat alles ook wel een beetje krimpt in de droger.