Wanneer los lopen?

Mijn dochter heeft woensdag ontdekt dat ze los kan staan. Daarvoor deed ze het af en toe ook wel maar vanaf woensdag heeft ze dikke pret.
En gisteren begon ze zelfs af en toe te stappen

Nu kwam ze net uit bad, ik zet haar aan de bank en wil wat te drinken voor haar pakken. Ik kom terug en wat zie ik… Ze draait zich om, zet 2 stappen en pakt de tafel vast.

Kort daarna probeerde ze van de bank naar de tv kast te lopen.
Dat waren ook weer 2 of 3 stappen.

Ligt het aan mij of is dit best vroeg?
Ze is nu 11½ maand.

Dat is zeker vroeg! Knap van je dochtertje hoor!
Maar bakmama spant nog steeds de kroon met haar 2 mannetjes die met 10 maand liepen
Ik ben benieuwd wanneer Sylvie los gaat lopen Ze loopt al aan de tafel en langs de bank vanaf dat ze 7,5 maand is. Maar nu is ze alweer 9 maand en 3 week en ze heeft nog niet eens een keer overgestoken van de bank naar de tafel ofzo Ik denk dat wij bakmama ook echt niet in gaan halen, maar ik ben benieuwd of Sylvie in de buurt van jouw dochtertje komt

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Het ene kindje is sneller dan de ander. Een week na onze meid haar 1ste verjaardag liep ze los.

Geniet er maar lekker van.

quote:
Het ene kindje is sneller dan de ander. Een week na onze meid haar 1ste verjaardag liep ze los.

Geniet er maar lekker van.

Oh, maar dat weet ik wel hoor :smiley:
Ik was gewoon benieuwd.

10 Maanden! Wow!

mijn zoon staat vanaf dat hij 7 maanden is en liep met ongeveer 10 maanden langs de bank. Hij is pas sinds een week of 2 los stapjes aan het zetten en achter zijn loopwagentje aan het lopen. Echt lopen heeft hij nog niet zo’n zin in geloof ik!

22-12-2009 colin geboren